{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  KEEWAY
  • #1   26. aug smiley

    profilbillede
  • #2   26. aug Højst sandsynligt en 125-kubikker. RKV er også lavet i en 150cc-udgave til markedet i Fjernøsten - men tror ikke, at den version har fundet vej til Tyskland smiley

  • #3   26. aug Var det iøvrigt ikke RK og RKS, som modellerne i Danmark hed? (dem som Thansen førte)

    Men da ellers en smart og reel MC at se på, sådan en RKV. Der er sikkert hvad man har brug for til småturene - og mere til. Plus god økonomi smiley


  • #4   28. aug Nogle definere modellen " som Bedstefar -cykel" , vistnok pga. Styr, sæde, men synes man personligt om modellen BURDE det ikke ændre på cyklens kvaliteter, OGSÅ kvaliteten " for Bedstefar" smiley smiley

  • #5   29. aug Bestemt RK og RKS i Danmark, også RKF - den ultra moderne - samt scootere og custom-modeller. RK var vist den allerbilligste.

    profilbillede
  • #6   29. aug Tja, os " gamle" burde jo nok have købt nogle stykker af modellen, så kunne man bare køre til at den ikke kunne mere... Havde Hondaen til service hos MC Syd - et udmærket værksted - Men prisen: 2030 kr for et olieskift.. smiley Nåhr ja, selvfølgelig var det ØSENDE REGN VEJR på dagen). Men man er vel ægte MC entusiast smiley smiley

  • #7   30. aug Godt nok en pebret pris for et olieskift smiley

  • #8   31. aug Imponerende at formanden tager turen til service i øsende regnvejr! Og så endda for at blive lænset for sådan en olieregning.
    Lige været til 1000 km service på autoriseret Hondaværksted nær Helsingør. Første service på CB 125F er uden ventilcheck. Regning: 1180,38 kr. Blev meget forundret over det lave beløb, og fik at vide, at der jo ikke var ventilcheck før 6000 km, så det var jo nærmest kun olieskift de skulle tage sig af.
    Dårlig behandling af vores formand fra MC SYDs side. smiley


  • #9   3. sep Mener ikke Thansen solgte KEEWAY RKV. Aldrig set den i DK. Men den ser godt ud, og har sikkert ikke været særlig dyr.
    De udenlandske MC-blade er fyldt med Benelli-reklamer. Hvis Hansen havde haft styr på værkstederne, havde der bestemt været marked for dem i DK.
    Flot design fra kinesiske Benelli.


  • Knud C
    Knud C Tilmeldt:
    maj 2019

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 16
    #10   3. sep Vedr. Olieskift hos Syd MC: De gav dog EN TROVÆRDIG forklaring vedr. garantien, som er til den lidt spøjse dato 24.11. 2025. (3 år fra 1. registrering: 24.11 2022)

    Flg. oplysninger fortæller hvorfor jeg ER FÆRDIG MED JENSEN MC
    Jensen´s selvanmeldelse til SKAT: 16. 332 KR, D. 24.11 2022 HVIKET GIVER EN REG. AFGIFT PÅ 4.083 KR.
    PRISEN VAR JO 50.000 KR, SOM BLEV NEDSAT TIL 45.000 KR

    "SÅ KOM IKKE OG PÅSTÅ AT JENSEN IKKE TJENER PENGE" smiley smiley


    Nyberegning

    Nyt

    16.332 kr

    16.332 kr

    4.083 kr

    4.083 kr

    24-11-2022



  • #11   12. sep Den afregning kunne godt have været med i Kontants MC-program. Men Kragelund var vist mest i Århus.

    Har i øvrigt også 3 års garanti på min nye HONDA CB 125 F. Vist almindelig Honda-garanti.

    Sports-café-modellerne desværre udgået af Nellemans program. Der var du heldig Knud!
    125-café-modellen var nok blevet lidt for dyr til mig. kostede vist et par og 50.000 kr, så vidt jeg husker.


  • #12   15. sep Takker Lars. Jo jeg var som sådan meget heldig. Men vidste ikke at model typen slet ikke længere var på programmet. 500 modellen er jo selvfølgelig mere eftertragtet og jeg har da også kalkuleret med et større værdi tab. pga. Årgangen. Men jeg håber så sandelig at div. Reservedele vil kunne skaffes nogle år endnu.. smiley

Kommentér på:
KEEWAY

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce