{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.009 visninger | Oprettet:

Bremseskiver foran; haster {{forumTopicSubject}}

Jeg er blevet tilbudt to brugte bremseskiver af de som sidder foran for 1000 kr. De måler 4,7mm, og må, såvidt jeg husker, ved syn være mindst 4mm.

Mit spørgsmål er så, hvor tykke er helt nye skiver? Disse koster, som jeg husker det, omkring 3000 kr. for to.

Idéen er at jeg gerne vil have cyklen gennem syn til efteråret, og de som sidder på nu kun lige akkurat ville passere hvis de skulle til syn nu. Jeg kunne jo køre til syn nu da det stadig ville gælde til efteråret, men jeg vil ikke sælge noget som ved købet ikke kunne synes; samtidig vil jeg helst ikke lægge for mange penge i cyklen da det jo er begrænset hvad man får tilbage.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bremseskiver foran; haster
  • #1   23. apr 2008 Hvis jeg var dig, ville jeg stille og roligt rulle til syn med det samme, hvis du mener skiverne holder minimumsmålene. Jeg ved at på en sv650s er det min. 4 mm

• #2   23. apr 2008 det kan svinge meget fra cykel og ikke minst der er også meget forskeld på skiverne men det står på dem

• #3   24. apr 2008 Hvis de fra fabrikken er 4,5-4,8, så er et par på 4,7mm til 1/3 af nyprisen jo egentlig en fin pris. Det må jeg lige tænke over så.

Bryder mig ikke om at sælge en cykel til en formentligt ny mc'ist som på dagen ikke ville kunne synes. Så hellere kunne skrive nysynet og næsten nye bremseskiver.

Kommentér på:
Bremseskiver foran; haster

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce