{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.010 visninger | Oprettet:

nye korianer maskiner er andkommet.. {{forumTopicSubject}}

jeg har været oppe ved den lokale MC forhandler i dag og jeg stod og kikkede på nogle nye Motorcykler som er lavet i korea, og som samarbejder med Suzuki. det er sq nogle fede cykler så syntes lige jeg ville dele dem med andre.. der er nok flere af jer der har set dem. men til dem der ikke har så er her et link www.hyosung.dk

skal lige siges at de også lydder vildt godt dem 650 ccm'er..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nye korianer maskiner er andkommet..
  • #1   21. apr 2008 Ja, de er s'gu lækre nok, de Hyosung'er ... smiley

650cc'eren har man jo kunne købe et par år nu. Det nye er, at GT250R også tages hjem - sandsynligvis til samme pris som GV250 Aquila, som koster ca. 38.000 kr. i DK. Ikke uinteressant i min øjne ... smiley

• #2   21. apr 2008 de var allered igang i mcnøglen fra 4 januar

• #3   21. apr 2008 kan godt lide den gv 650 aguilia

• #4   21. apr 2008 hmm. ja jeg har nemlig hørt.. om den den lokale Mc forhandler snakkede om at den ville nok komme op og koste ca. 40000 kr. og det bliver også med en V2 DOHC 8 ventiler. og den vil få et sted mellem 20 og 30 hk. og den vil være lige så stor som den 650 ccm. og den vil lyde næsten lige så godt som den 650 ccm.

• #5   21. apr 2008 peder N hvem skriver du til

• #6   21. apr 2008 glæder mig lidt til den 250 ccm den kommer.. kava har jo lavet en 250 ccm. lige som den Hyosung. men kava kan nemlig ikke nå at lave dem fordi der er så mange der allerede har bestilt dem.. så der er faktisk ingen forhandlere der har dem.. i nu da har jeg da fået oplyst...

• #7   21. apr 2008 morten V..

• #8   21. apr 2008 nice.. men hvor ved du alt det fra..

p.s. jeg har besvaret din forskærm hjælp.. dog er det knallert men de kan sidde tror jeg

• #9   21. apr 2008 ja jeg har set det Basballe. og mange tak for hjælpen.. den lokale Mc forhandler vil lige se efter om han kan få en hjem til den.. ellers bliver det en anden skærm fra en knallert. eller anden MC.

ja alle de oplysninger har jeg fra den lokale Mc forhandler vi snakkede ca 1 time om dem der Hyosung og vi startede lige sådan en helt ny Hyosung GT 650 R også fik den lidt gas.. damn den gik sød.. og lød noget så forfertlig godt.. og har den en fejl vil der plinke nogle lamper i spidometeret. da den er elektronisk styret.. der er indsprøjtning på den. så den er godt nok RPM villig..!

• #10   21. apr 2008 hmm det lyder mega meget som min næste mc.. glæder mig til at jeg kan få stor mc

• #11   21. apr 2008 også er det ikke den dyreste Mc man kan købe sådan en GT 650 R koster med 2 farver sort/Gul eller Sort/Rød. koster 82500 kr. plus leveringsomkostninger. lige som jeg kan huske. man kan også købe den der hedder GT 650 Naked. det er samme motor bare uden kåbe. den fås dog kun i Rød, Sort og blå. den koster 64992 kr. plus leveringsomkostninger. men priserne kan svinge så det er ikke sikkert at de priser jeg har oplyst jer.. passer.. men det er dem jeg har fået af vide.

• #12   21. apr 2008 og det med at de er elektronisk styrrede gør også det at de skulle hvis den skulle gå i stykker så skulle de hurtigt kunne finde fejlen. så man hurtigst muligt kan komme ud og køre igen. skal så lige siges at den GT 650 R jeg så og hørte igang var med levenge sports eller hvordan det nu staves..

Kommentér på:
nye korianer maskiner er andkommet..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce