4. aug 2005 Følger: 131 Følgere: 137 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.267
Sikkerheds-Aktiviteter {{forumTopicSubject}}
Så folkens!
Nu er vi ved at have de brikker, der kan sætte aktiviteter i form af løbesedler og hjemmeside og andet sammen.
De sidste dages opsamling har fremskaffet følgende ”ressourcer”.
<i>Et stk internetdomæne og en server at håndtere det på.
Et stk webmaster, der kan og vil foretage de tekniske handlinger med en hjemmeside.
To personer, der begge har beskæftiget sig med skriftligt materiale til salg og markedsføring, en på konceptplan, en anden på koncept- og udfærdigelsesplan.</i>
Nu er ”Maskinens” hoveddele altså til stede.
Ud over, hvad ”maskinen” skal producere, er MOTO i løbende kontakt med Carsten Nonbo, og MOTO og jeg har indgået en ”lokumsaftale” om, at jeg nu går i krig med at etablere en løbende kontakt med Anders Rastbo – ny direktør i Rådet for Større Færdselssikkerhed.
Jeg kunne ønske mig, at en eller to personer ville melde sig til at etablere kontakter til DR og TV2. Af erfaring ved vi, at det er vanskeligt, men DR svarer i det mindste. Umiddelbart kkunne jeg forestille mig, at OBS – redaktionen var relevant. <b>Frivillige til dette må meget gerne droppe en PB til mig:-)</b>
Yderligere ville jeg gerne spotte yderligere en eller to personer med skrivekløe. Dels ville det være godt at bombardere de store aviser med læserbreve og dels ville et par artikler til tryk i landets lokalaviser være vældig gode. Specielt lokalaviserne mangler ofte redaktionelt stof! <b>Er du sådan en skriverkarl, hører jeg også meget gerne fra dig.</b>
Der blev også foreslået, at gøre et ”mindetrip” for sidste års trafikdræbte motorcyklister synligt i sammenhæng med Julemærketuren. <b>Har vi en person, der vil udpege et antal opsamlingssteder og mødesteder </b>– med lidt held, skulle vi gerne have en løbeseddel klar, som kan uddeles på passerede tankanlæg.
<b>Processen bliver som følger:</b>
Ud over de eksisterende frivillige og de, der måtte komme til, vil vi gerne have yderligere to - tre sparringspartnere med i båden. Deres opgave bliver at spille lidt med os andre om, hvordan de enkelte aktiviteter skal udformes! Det er altså ret overkommeligt. <b>Er det dig, så send mig en PB</b>
Når alle er fundet, vil vi danne en ”lukket” gruppe, hvor vi samlet kan diskutere og beslutte. Dette er ikke for at være udemokratisk, men fordobler man antallet af deltagere om en beslutning, så firedobler man den tid, der går med at træffe beslutningen. Dette skal ikke forstås sådan, at vi ikke vil påvirkes eller have kommentarer eller forslag, men af operative hensyn, kommer vi til at begrænse det forum, der behandler forslagene. <b>Her kommer vi altså til at bede om jeres tillid!</b>
Jeg har selv et antal slogans og små brødtekster klar, samt et par ideer til kommunikation. Disse vil blive lagt ud i en selvstændig tråd sener på aftenen. Kommentar og foreslå, af hjertens lyst. I denne tråd, skulle vi gerne samle materialer til de næste måneders aktiviteter.
På forhånd tak for din deltagelse!
Mvh
Knud
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 137 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.267
Fantastisk, jeg har anskaffet en ny Pc, den har sgu også et underligt tastatur.....
aug 2005
Tak - alle kontakter kan bruges, og den første skriverkarl har meldt sig
aug 2005
Lad os se, hvad aftenen bringer frem af forslag:-)
apr 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 29 Svar: 298
Men jeg stiller gerne op som "sparringspartner" tiol hva i måtte have brug..
Er nok ikke lige en journalist spirre, men eller må i sige til.. (Er software udvikler til daglig) så sig frem
aug 2005
Se en egentlig forretningsplan kommer der ikke til at foreligge lige med det samme, men tak for dit input.
Da vi har begrænset tid - vi skulle gerne have noget i gang i år, kommer vi nok til at skridte direkte mod nogle kendte organer og medier. Det er klart, at hver eneste aktivitet vil have et defineret mål og en form for succeskriterium.
Jeg kan også sige,at kommer vi ikke igennem med <b>et eller andet</b> iår, så stopper vi(jeg), men kommer vi igennemmed noget, så har vi også medspillere uden for egne rækker næste år, og så kommer vi til sammen med dem at arbejde på en egentlig kommunikationsstrategi - hvilket nok er det ord, jeg vil anvende for det du beskriver:-)
aug 2005
Grib du bare opsamlingskoordineringen her og nu. Jeg synes du måske skulle tage fat i Lars fra Højfyn, det var vist hans ide, så her måske noget ejerskab at samarbejde med
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=25938
Sikkerheds-Aktiviteter
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside