{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.626 visninger | Oprettet:

Turbo på honda cbr600 {{forumTopicSubject}}

Hey

Jeg har nu beslutte mig for at bygge turbo på min motorcykel men vil lige have lidt hjælp til det. Har nogle spørgesmål til hvordan jeg skal gøre. For min cykel er med karburator og jeg ved at ved bil kan man ikke bygge turbo på en karburator motor. på grund af trykket vil tømme benzinkammeret. Men har set nogle stykker her inde på MCG hvor de har bygget turbo på mc med karburator. Hvordan kan det lade sig gøre?
Her mine spørgesmål.

Hvilken turbo ? (skal ikke have 400 hk ud af den bare 10-20 hk og så lyden af turbo smiley )
Hvad gør man når det er en karburator motor?
Hvor finder man en IC ?
Hvor kan en toppakning til komporsion sænkning købes henne?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Turbo på honda cbr600
  • #1   21. mar 2008 Jeg mener der skal en benzin pumpe på

MEN jeg lytter jeg lige med her i håb om nogle guldkorn..

• #2   22. mar 2008 det er meget nemmere og købe en hvor det er lavet som det skal være smiley

Men er det ikke lidt overkill at bygge tryk på, for en 10-20 hk. Det jeg vil sige til dig først. Hvis du ligger dig et budget for et hjemmegjort turbokit. Så regn altid med at det bliver 50%-100% dyrere. Det er før set. Et turbokit koster.... og hk koster... husk det.... som per siger... lad være... men omvendt du får jo noget ingen andre har. Det giver noget respekt på gaden. Men er du parat til at betale prisen?
    Ellers se min. Den er til salg for den rette pris. Og den kører rigtig godt. - plus den har lidt andre kræs stumper...

Ellers vil jeg bare sige, rigtig god fornøjelse med projektet.

mvh Offslow

• #3   23. mar 2008 Per E

Jeg har set der er mange som har en trygkasse på ?
    Ang. det med trygslange til svømmerhuset vil det så gøre at trygget fra turboen ikke tømmer svømmerhuset...?

Kommentér på:
Turbo på honda cbr600

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce