1.040 visninger
|
Oprettet:
Der er godt nok {{forumTopicSubject}}
for faa Syd- og Sonderjyder i denne gruppe!
Hvor gemmer de sig?
BMWenligST
Peter
jul 2007
Følger: 12 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 58 Svar: 1.153
dec 2003
Følger: 23 Følgere: 26 MC-er: 5 Emner: 76 Svar: 323
jul 2007
Mest for at udleve nogen af mine indestængte farmer-instinkter. Smagen af diesel os opnår man aldrig på samme måde på en BMW.
Triller du stadig rundt down under? Jeg har hørt man ikke prale med at have været i Australien uden at have flået hovedet af en levende Black Tiger Snake med munden!
dec 2003
Forleden trillede jeg saa megt rundt, at jeg ikke vidste hvor jeg var.
MIn vej og jeg var kommet ind paa en mindre vej, som blev mindre og mindre. Den blev til grusvej og fortsatte ind i en skov. Vi mente vi vidste hvor vi var, saa vi fortsatte. Langt inde, jeg ved ikke hvor langt, kom der et skilt som forbod os at fortsaette.
Der var en alternativ rute vist, men da den indledningsvis kun var 2 spor over et vandlob og laengere fremme forsvandt over en bakketop - stadig som 2 enkeltspor, opgave og vendte cyklerne og indledte tilbageturen.
Vi var ikke kommet langt forend vi modte en paen aeldre herre i en gammel truck. Ham fik vi standset og spurgt om vej. Vi fik en laengere forklaring hvoraf vi forstod at vi kunne fortsaette til vi naaede et T-kryds, der skulle vi dreje til hojre til naeste T-kryds hvorefter vi snart ville vaere ude af skoven.
Det gjorde vi og kom ogsaa ud. Men der var trillet over 100 km grusvej paa kilometertaelleren inden vi igen kom paa asfalt!!!
jul 2007
Jeg ved at vi alle her i Boxerbanden synes det er modigt gjort på en Skruzuki
Tag et billede når du holder oven på Ayers Rock? Eller hvordan det staves. Den er vel tærrengående
dec 2003
De to gutter jeg fulgtes med, korer begge BMW. Og det var deres maskiner der var noget galt med ....hehe tiden. Kilometertaelleren paa min JapCrap Suzy gik efter ca 1000 km, men who cares! Jeg kunne ikke se hvor hurtigt vi korte og jeg kunne ikke se hvor langt vi var fra hjemmet, men pyt, mit VISA kort var med og jeg havde masser af rene underbukser.....saa det.....
Og nej, Uluru eller Ayers Rock kommer vi ikke til. Der er saa varmt som ingensinde for tiden. De maaler temp derude i hojder som de ikke tidligere har oplevet, og saa er der hulens langt..... Det skal jeg gerne fortalle om ......laver en historie fra turen naar jeg kommer hjem....
Der er godt nok
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside