Sikke en dag!!! {{forumTopicSubject}}
Jep så kom dagen hvor jeg endelig havde fri så jeg kunne syne min mc og det startede også fint...
Først til skat og hente en prøveplade så hjem og gøre alt klart... og så til syn...
men så startede kaoset: Da jeg nåede synshallen var prøvepladen blæst af - de må ikke syne en mc uden plade el. prøveplade... men de var super søde og gjorde en undtagelse :o)
Endelig var den synet, men kunne jo ikke køre hjem uden plade - så fat i en til at hente mig, ned til skat hvor jeg ved vente pladserne kunne høre, at der kun var en nummerplade til mc'ere tilbage... Jeg fik den sidste!
Tilbage i synshallen gik det op for mig at jeg jo også skulle have bordet huller i nummerpladen og have noget at sætte den fast med...
Nå men hen til et bilværksted tæt ved og spørge rigtig pænt om hjælp... mekanikeren hjalp mig og brugte 5min på at sætte pladen på min mc så den sad perfekt! (han ville intet have for det, men jeg gav ham en 50'er til kage til kaffen)
Og endelig efter 3.5time kunne jeg køre turen hjem i højt solkin...
Sikke en dag! held i uheld!
og en kæmpe tak til personalet i synshallen og mekanikeren!!!!!!!
God vind til jer alle ;o)
sep 2007
Følger: 16 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 36 Svar: 177
tsk tsk sk..... men heldigt at du fik klaret det hele, og at de alle var så behjælpelige. Danmark er nu engang et meget godt smørhul, hvor vi til stadighed kan hjælpe hinanden!
Rigtig god Påske til jer alle
apr 2007
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 1 Svar: 1.308
Og tillykke med cyklen!
Men højst solskin? Arrrhhhhhh. Vil nu hellere kalde det for sne ;.)
feb 2008
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 53
har ikke haft nogen form for nedbør idag :o)
apr 2007
Sidder er og er ved at grave vinterdrepressionerne frem igen. Og det bliver bestemt ikke bedre at at kigge på dmi.dk :S
lo***vejr.
Men godt at høre, at der er andre der får noget godt ud af dagen
feb 2008
Netop derfor ville jeg have min synet og ud at køre idag... så næste gang vejret er til det - er det bare at komme afsted...
solen skal nok komme til lyngby en dag ;o)
maj 2006
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 1.362
fik også selv lige en lille en....
nov 2006
Følger: 50 Følgere: 48 MC-er: 4 Emner: 385 Svar: 3.381
apr 2007
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 218
apr 2007
feb 2008
nåede det ikke lige idag men så snart vejret tillader det skal der jeg lige have taget nogle ordentlige billeder ;o)
jan 2008
Følger: 1 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 48
sidder og griner, kan lige se situationen for mig, total panik, he he... Mon de havde været lige så søde, hvis det var en af os grumme "mandfolk", som var røget i samme problem?
Kør forsigtig og God Påske her fra
Snuble Kaj (tror jeg lader mig omdøbe, avs!)
feb 2008
Men for mig betyder det ikke det store. bare den nu er synet og klar til solen kommer!
håber du trods snubleriet for mulighed for at komme ud at trille når solen forhåbentlig snart kommer.
jan 2008
Følger: 26 Følgere: 24 MC-er: 2 Emner: 70 Svar: 657
det er da hændt en japser snurrebi har en skrue løs
Sikke en dag!!!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside