{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
945 visninger | Oprettet:

Har købt cykel..... {{forumTopicSubject}}

.....godt nok står den lige nu som en gammel bunke jern. Den er ikke særlig køn, den kan ikke køre, den er helt grøn af alger og temmelig rusten. Alt skal skilles ad på den og måske skulle vi bare sætte den i blød i en pool fyldt med WD40 en uges tid, så kan det være den er til at skrue fra hinanden. Vi ved ikke om den overhovedet kan blive køreklar, og bliver nok slet ikke klar i år, men nu må vi se, om der kan komme noget ud af den.

Det er en Suzuki gsx 400 x impulse, en Japansk hjemmemarkedmodel. Den er fra ´87, og har de sidste 4 år stået stille, uden i den fri natur både sommer og vinter, uden garage, så den er ikke i den bedste forfatning. Det kunne dog være værre.

Der er pyntet lidt på den, original er impulse helt sikkert mere sjælden end køn. Den har fået noget kåbeværk på og der er sat en duc ego røv på. Fra "fødsel" har den omkring 60 heste.

Det er så absolut ikke min drømmecykel, men nu SKAL jeg har lidt og rulle på, inden jeg bliver helt tosset og bliver indlagt på den lukkede på Sankt Hans Hospital (det er der selvfølgelig ikke garanti for jeg ikke gør at den grund).
Håber jo stadig der bliver råd til noget andet en dag, men lige pt. er det ikke en mulighed. Jeg har givet den nette sum af 2000,- for den, så hvis den ikke kan blive klar til syn og kan komme ud og køre, så kan den vel sælges som genbrugs jern.

Rigtig god sommer og nyd jeres cykler.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har købt cykel.....
  • #1   16. mar 2008 Tak tak, er nu sikker på der skal lidt mere til end knofedt ;O) men er nu villig til at mase på for at få den ud og køre, tror det bliver en munter lille bike......engang ;O)

• #2   16. mar 2008 Ved endnu ikke om motor eller noget andet fungerer. Den er blevet transporteret til en garage i dag, og når kæresten ikke fylder så meget i den klub han er medlem af, eller på det værksted hvor han går og hjælper til ser vi på den. Den var nærmest groet fast da vi skulle flytte den i dag. Forbremsen og skiverne er også groet fast så mon ikke motoren heller ikke er i så forfærdelig fin stand. Jeg tror bare vi starter med at se om vi kan få den skilt af, og så må vi se om den vil starte. Den er fyldt med skidt og møg, både udvendig og indvendig.

Modellen er vist fra 1986 og den er så vidt jeg kan se importeret og indregistreret første gang i december 1987.

Men ja, det er lidt spændende om der kan blive noget ud af den, og ja det skal nok blive hyggeligt.........hvis man kan finde tålmodigheden frem ;O)

• #3   19. mar 2008 Tillykke med cyklen, ja der skal lidt arbejde til, men held og lykke med den :o)

• #4   14. maj 2008 Så er arbejdet i gang. Jeg har lagt nye billeder op i album og en enkelt video, over opstarte af den. I er selvfølgelig velkomne til at føle projektet, hvis I lyster.

Håber I nyder vejret og får kørt en masse.

Sommr hilsen fra Camilla

Kommentér på:
Har købt cykel.....

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce