Dragstar

Dragstar

Medlemmer: 54
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afgift??
  • #1   16. mar 2008 Hej Birthe og velkommen smiley

Jeg vil nok regne med mellem 35-40.000. Det er svært at sige for vurderingerne ligger derimellem. Du skal måske slå på at modellen generelt er faldet lidt i pris de sidste par år. Men hvis du er heldig er 35.000 ikke urealistisk.

Den er iøvrigt rigtig fed din cykel. Glæder du dig ikke til at få den på vejen ?

• #2   16. mar 2008 Hej..og tak.
    Og JO jeg glæder mig helt utroligt. I øjeblikket er jeg i gang med at få det tilpasset så den passer mig. Som du kan se på det billede hvor jeg selv er på, så kan jeg næsten ikke nå styret.. Jeg er desværre kun 166, og med de korte arme og ben som sådan en højde fører med sig.0/

På min profil kan du se mit nye styr har fået et knæk. Derudover er min mand i gang med at få "vendt" fremførerne for dem kan jeg heller ikke nå. Jeg kan næsten ikke bære at skulle sætte originale på for at kunne køre..det macher ikke den fede stil.

Jeg har 2 mcér til salg. En af dem SKAL sælges før afgiften kommer på, ellers bliver det en sommer på honda og et par ture på dragstar på prøveplader...vi får se:0/

Kommentér på:
Afgift??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce