{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
934 visninger | Oprettet:

Speedo drev defekt ??? {{forumTopicSubject}}

Efter at forhjulet har været taget af min cykel, har den kørt ca 25 km, hvor speedometer så stoppede med at virke.
Var jo nødt til at køre hjem, men den siger klik klik klik som hjulet drejer rundt, og så kan jeg se der fedt/olie på bremseskive og fælg i den side,
Nogen der ved hva der kan være gået galt der?

Skal lige siges at det er en mc mekaniker der har haft det af for at skifte dæk, så ved ikke selv hvordan tingene er sat sammen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Speedo drev defekt ???
  • #1   15. mar 2008 Hej det kan være kablet der kan være knækket det er nok det mest typiske dog prøvede jeg at mit speedo drev hus var flækket og kostede et nyt.
    Nu ved jeg ikke om du er en haj til det mekanik ellers har jeg et par ting du kan prøve

MVH Simon J

• #2   15. mar 2008 Jamen jeg kan skam nok sagtens selv lave det, er udlært automekaniker og skam også en Haynes, men den burde vel ikke smide leje fedtet ud på skiven, mekanikeren der skiftede dæk havde også lejerne ude da han skrammede fælgen og skulle have den malet.

Burde han ikke bare lave det uden beregning

• #3   15. mar 2008 hehe, hvis han har haft lejerne ude skal de højst sansygentlig skiftes, så de seriøst skal "bankes ud" da de sidder fast. Han har måske vendt speedo drevet forkert så kablet er knækket?? det er mit bud... ellers må du jo få dig et nyt drev også... det er ikke forde det ruinere dig... bare køb det originalt.

• #4   15. mar 2008 Tja de må være selve drevet der er gået, har lige haft kablet af og det var ikke knækket, men drejer man forhjulet rundt drejer den not eller hvad det er i drevet ikke med rundt.

• #5   15. mar 2008 Man kan da ikke vende speedo drevet forkert hvis du drejer hjulet og den der not ikke drejer er det drevet det er galt med MEN inden du skifter det så kig lige efter om det er sat rigtigt sammen med fælgen

MVH Simon J

Kommentér på:
Speedo drev defekt ???

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce