Dum start på sæsonnen 2008, øv! {{forumTopicSubject}}
Efter mindre en 500 km. denne sæson formår jeg at skade Raket 1 og mig selv ret voldsomt. Endda ved tullekørsel, øv!
Skulle lige gennem et 90 graders sving, no problem! Øhhh... mente jeg, vejen var fugtig, jeg havde ikke travlt, men fanden stå i det om ikke begge hjul skrider. Reflekserne siger ret op, kør lige ud, der er plads til det, men desværre kommer der en modkørrende varevogn, og jeg registrer, at hvis jeg gør noget, så rammer jeg ham frontalt. Jeg bremser kort, og laver en vild undvige manøvre, men ikke så vild at jeg kan undgå at ramme ham. Heldigvis rammer jeg ham ved venstre forlygte, og jeg biver slynget rundt. PIS PIS!!! Jeg er godt nok mørbanket, 2 blå øjne, begge håndled forstuvet, heldigvis er der 6 fingre, som jeg ikke har ondt i, så jeg kan sagtens skrive. Nå, ja, så er jeg meget øm i lysken, og total mørkeblå hele vejen hen over den, selv tissemanden er begyndt at blive blå, wrrrrææææællll... håber ikke den falder af?
Nå, skidt, det er hvad der sker. Tror der var diesel i svinget? Nu skal taksatoren bare i gang, og så håber jeg da den kan genopbygges?
jul 2007
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 495
Cyklen er selvfølgelig bare en genstand, men nu også surt at smadre den så tidligt på sæsonen.
God bedring, til både dig og cyklen
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 68 Svar: 1.597
feb 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 20 Svar: 145
http://www.112alarm.dk/2008/strubberupvej1/strubberupvej1.htm
jul 2006
Følger: 25 Følgere: 24 MC-er: 2 Emner: 139 Svar: 1.068
Der var sku lige en bil der trak ud foran mig.. Indlagt med 3-4 brud på hoften og 3 ryghvirvler skadet.. Og så enda på første tur.. 1Km hjemmefra.. FUCK
maj 2006
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 1.362
søren (sæby) C
lyder deleme træls... og håber også du snart kommer på benendene igen
feb 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 7
GOD BEDRING
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 5 Emner: 5 Svar: 60
feb 2008
Følger: 1 Svar: 1
Håber at du trods uheldet får en god sæsson 08.
Hilsen Alice
jan 2008
Følger: 1 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 48
Jeg er heldig ingen brud, men masser af forstuelser, blå øjne og grumme mærker. Det går i sig selv! Er bare træls!
Men 1 km. shit pis, og så pga en bilist, håber du klarer dig uden meen!!! Føler mig meget heldig!
Og jo, jeg kan ikke lyve mig fra Alarm112 det er min maskine, øv!
Pas nu på jer selv! Kør galt på race, kan jegf forstå, det er dumt, men dumme bilister og olie på vejen, det giver ikke store chancer. Håber Søren snart er på benene igen. JEG ER!!!! Prøvede at overbevise værkstedet om at de skulle lade mig få den ny ZX10R som låne maskine, den er sgu' blevet flot og er billigere end en ny Raket Nr. 1.
Vi ses snart på vejen igen, ik' Søren og andre :o)
sep 2006
Følger: 15 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 189
havde set din maskine på 112-siden....bare super at du kom fra den "kun" med knubs og en diller der skal skæres af....men det er jo småting
Glæder mig også at Søren trods de voldsomme skader er ved godt mod.
Bent
jan 2008
Følger: 26 Følgere: 24 MC-er: 2 Emner: 70 Svar: 657
var selv på glatis den anden aften,,øv
dec 2007
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 66
Håber vi ses derude
aug 2007
Følger: 23 Følgere: 21 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 110
Føler sgu med dig min ven, pissesurt med kværnen, men super heldigt at der alligevel ikke skete mere....
Sender lige en venlig tanke herfra...
ICE
jan 2008
Tak for al opmuntringen, den er tiltrængt. Har været ue og se på Raketten her i dag, og det er ret imponerende, at det ikke er gået værre. Øverste gaffelbro er flækket tværsigennem 2 cm. masiv aluminium, det samme med bremsekalibreholdrene. Imponerende, at den menneskelige krop er mere solid end sådan en gang metal. Ikke for at prale, men jeg er sgu soldit bygget :o)
Værkstedet har smidt den i bænk i dag for at måle den op, er stellet ikke skadet, så bliver den sikkert genopbygget, hviulket jeg da håber på, da den er meget velholdt mekanisk, og har gode køreegenskaber + høj topfart. Hvad angår diskussionen i anden gruppe om fedtet vejr, så er jeg rimelig sikker på disel olie var skyld i det. Jeg har erfaring med at køre i alt slags vejr, også snevejr islag mv. Men dette tog mig godt nok ved røven.
Hvad angår den blå tissemand, så søger jeg søde kvindelige aspiranter som kan hjælpe mig med at konstatere om den stadig virker. Skriftelig ansøgning modtages med glæde :oP
Jeg fik den tvivlsomme titel at være årets første mc ulykke, det kan jeg heldigvis afkræfte, at det er jeg ikke! Høst nr. 2. En anden smed sin Suzuki dagen før på grund af en hund der løb ud foran ham. Kender ikke hans navn, og vil ikke udstille ham :o)
Men endnu engang tak for alle de medfølende ord, de falder et tørt sted. Pas nu på jer selv der ude!!! Våde blade, pis hul i den. det kan man se, vand, sne is, det kan man også være forberedt på, men diesel olie, wrællll... no way... Det er ikke første gang, jeg er styrtet i diesel, og det går bare maga stærkt, øv!
Pas nu på jer selv! Vi ses derude! Måske bliver den original hvid /rød igen?
Mit værksted er i gang, og jeg forsøgte at lokke dem til at få den nye ZX10R som låne cykel imens, synes det ville være rimeligt. Var de gået med på den, så er jeg ikke dårligere end jeg sagtens kan køre den :oP
Hygge hejsa her fra
Kim J.
MC De Få Rå (overvejer at omdøbe os til "mc av av")
jan 2008
Følger: 26 Følgere: 24 MC-er: 2 Emner: 70 Svar: 657
nov 2006
Følger: 50 Følgere: 48 MC-er: 4 Emner: 385 Svar: 3.381
Men godt at der ikke skete mere
Mvh
Gert
jan 2008
Æren med at komme først i sådanne sager, den må du sgu' gerne få. Forhåbentlig kom du eller din maskine ikke slem til skade?
Var lige ude at se den i går. Det mest imponerende er, at den ser ikke ud, som om den har været nede at ligge eller har kuret. Den øverste gaffelbro er 1,5 - 2 cm tyk aluminium, og det er sgu' flækket. Kan nu godt forstå, at mine håndled er mega ømme, specielt da jeg tror, at jeg blev siddende på den.
Frank M. MC De Få Rå er efterhånden meget få, vi har ellers været af en rimelig størrelse på et tidspunkt, men gutterne bliver gamle og kedelige, og vi har ikke haft ny tilgang til klubben. Desværre har vi få der er tilbage ikke ret ofte tid til at mødes samlet og vi er spredt over det meste af landet efter hånden. Hov vi har da også et medlem i UK. Mon vi skal til at kalde os international?
Mangler du nogle at køre med, så ved jeg der er nogle gutter der samles i Hedensted med jævne mellemrum og triller en tur sammen. Jeg kan ikke lige huske tidspunktet. Jeg vil som regel helst køre alene.
Hygge hejsa og av av av... her fra
Kim (knap så rå lige nu) :o(
apr 2007
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 218
Nå men seriøst heldigt der ikke skete noget med dig....
hilsen hector
okt 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Svar: 9
http://www.youtube.com/watch?v=YIqttbRlJUQ
jan 2008
Tror Anders "Dear penis" skal være den nye officielle klubsang :o/
Dum start på sæsonnen 2008, øv!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside