1.110 visninger
|
Oprettet:
mangler dele.... {{forumTopicSubject}}
Jeg har smidt min gsx-r 750 årg ´89...
JA surt er det. mangler en donor cykel eller bare en magen til uden afgift... kåbe+skærm+styr+tank+div andet er smadret... ØV... ansvars forsikret (eneste og sidste gang).... :0( Nogen der kan hjælpe??
mar 2007
Følger: 78 Følgere: 76 MC-er: 2 Emner: 105 Svar: 3.233
Nok der det ender med at blive billigst at hente en.
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 5 Emner: 5 Svar: 60
nov 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 18 Svar: 38
jan 2008
tak for linket, virkelig fin cykel... har sendt ham der har den en mail, så må vi se om jeg skal ned og hente den :0)
nov 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 18 Svar: 38
Lyder spændende. Glæder mig til at høre nærmere. Tror i øvrigt jeg har en test af din cykel i et af mine gamle blade "Motorcyklen" så vidt jeg husker. Men det ligger oppe på mit lager. Men måske jeg får det gravet frem i så fald skal jeg gerne scanne det og sede det.
Jimmy
jan 2008
ringede idag til tyskland, der kommer en anden og ser på den fredag, hvis han ikke dukker op, eller han ikke vil have den, ringer de til mig fra tyskland... :0) håber sgu at få et opkald fra Deutchland...
jan 2008
nu har jeg 2000 euro liggende, og en varebil stående i baghaven, var bare klar til at race sydpå igår eller idag eller imorgen hvis det havde været mulig. så jeg åben for nye tråde hvis der er nogen der har set noget i den stil jeg søger... ;0)
sep 2007
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 9
maj 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 2
Jeg bor i Flensborg, og har derfor kigget en del efter mc dernede. Har du prøvet at kigge inde på siden der hedder www.motoscout24.de, ellers prøv at kigge på den tyske google, og skriv gebrauchtmotorrad i søgefeltet??? Jeg ved ikke om det bringer noget, men det kunne jo være...
Rita
mangler dele....
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside