Bremseskiver {{forumTopicSubject}}
Jeg er så gået i gang, med et Bol `d `Or projekt. Har hentet diverse dele, hos Jannic, her sidste weekend.
Samme slags,forgaffel, broer, hjul, og bremsecallibre, som hans.
Callibre, og stikaksel, til kronrøret, er ordnet ( piece of cake - he he, tak Jannic)
Nyt styr og nye kronrørslejrer, er bestilt hos louis.
Mangler højre skive foran, , ellers skal der jo nye til, men så står den på havregrød, de næste fjorten dage
De passer fra :
CB 500 (pc 26) Årg. 94-96
CBR 1000 F (sc21) Årg 87-92
CBR 1000 F (sc24)
VFR 750 (rc36)
VFR 750 F (rc24/88)
Er der nogen der ligger inde med det, hører jeg gerne fra jer, ellers er jeg jo tvunget til, at købe spritnye.......
PS. Gode ideer modtages gerne
Lars T
mar 2004
Følger: 46 Følgere: 43 MC-er: 5 Emner: 80 Svar: 213
Ved jo Jannic og Kristian har købt dele hos, LC Racing i Rønnede, prøv og hør om de har nogle dele du kan bruge, jeg har købt brugte dele hos, Vordingborg mc, de har en masse dele af brugte dele, også kan du være heldig, hvis Buchberg mc de ligger inde med noget, ved han har en del til Honda Bol-dor.
Jeg ligger kun inde med en bag skive bremse, hvis det er, held og lykke med projekted vi ses. mvh Jan k
apr 2005
Følger: 27 Følgere: 26 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 1.065
Hvis du finder nogle billige, så sig til, skal også bruge.. hehe
Jan.. Du er helt forkert på den.. det er jo ikke boldor stumper han skal bruge.. de passer jo ikke..
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 11 Svar: 53
Jan K, som Jannic skriver er det ikke Bol `d`Or stumper jeg skal bruge.
Rolig nu Jannic. Er først ved de indledende øvelser
Har rengjort bremsecallibre, og ordnet stikakslen. Det var, som du sagde, intet problem
Skal nog lægge billeder her, når jeg går i gang for alvor.
Lars T.
apr 2005
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 11 Svar: 53
mar 2004
Følger: 46 Følgere: 43 MC-er: 5 Emner: 80 Svar: 213
Men prøv hos Vordingborg mc, ved de har mange brugte dele, glæder mig til og se hvad du for lavet,når du og blive færdig til vores træf, så vi kan se den der????. mvh Jan
apr 2005
Bremseskiver
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside