Andre forumemner med "Reklamer"
Reklamer
Er jeg den eneste her inde der er træt af alle de skide reklamer der hele tiden skal køre på siden og Ved billeder
Er jeg den eneste her inde der er træt af alle de skide reklamer der hele tiden skal køre på siden og Ved billeder
Skrevet af: Jesse james - 6. jan 2020
Reklamer
Har nogle reklamer der irretere mig AdChoices og andre ads reklamer , har prøvet at følge nogle slette guides men uden held. Kender nogen en fidus, program til at få den til at holde sig væk :-) ...
Har nogle reklamer der irretere mig AdChoices og andre ads reklamer , har prøvet at følge nogle slette guides men uden held. Kender nogen en fidus, program til at få den til at holde sig væk :-) ...
Skrevet af: Mikael N - 9. feb 2014
reklamer
Er det kun mig det er galt hos eller er det ved alle der Popper reklamer op her på siden, synes godt nok det er ret træls.
Er det kun mig det er galt hos eller er det ved alle der Popper reklamer op her på siden, synes godt nok det er ret træls.
Skrevet af: jesper c - 28. okt 2013
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
- Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
- skifte ventilator 750 kr.
- Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
- Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
- Garderobe 500 kr.
jul 2016
Følger: 1 Følgere: 584 MC-er: 3 Emner: 80 Svar: 306
feb 2020
Følger: 2 Følgere: 82 MC-er: 3 Emner: 7 Svar: 179
Undrer mig at der ikke kører flere rundt af dem i dag.
Er de alle sammen faldet fra hinanden, eller har ingen købt dem på grund af mærke-snobberi mon?
I dag er der vel egentlig ikke nogen "billige" mærker tilbage, hvis man nu bare gerne ville have en lille billig pendler mc?
jul 2016
Følger: 1 Følgere: 584 MC-er: 3 Emner: 80 Svar: 306
RKS'en så jeg 4 gange på vejene i løbet af de 2 år jeg havde den. Stod dog 2 stk parkeret her i mit kvarter, den ene uden plade, den anden med en polsk fører, jeg ikke kunne kommunikere med. Men flinke folk.
En bekendt i nabobyen købte en ny RKS og solgte den efter 300 km. Modtog flg. forklaring: For gammel.
Reklamer
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside