{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
773 visninger | Oprettet:

Forår i luften!! {{forumTopicSubject}}

Med lidt god vilje 7 grader og lidt sol her i Nordjylland var det da årets første forårsdag smiley
Jeg har lige fået min mc fra værksted, noget tæret gummi havde sat sig fast i gearet. Olien er skiftet. Min forhandler har påsat nye forrør.Uden beregning. Grunden var en mislyd et sted fra. Den fandt jeg selv, da mit speedometerkabel røg sig en tur. Noget fedt nede i lejet, og lyden var væk. Nu kan foråret bare komme an. Jeg er klar.
God weekend.
Hilsen Jens.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forår i luften!!
  • #1   8. feb 2008 skønt vejr kørte lidt rundt på da jeg kom hjem hade jeg kørt 100 på mc km ikke koldt

• #2   8. feb 2008 Udemærket Jens.

Jeg har Vifferen stående i 79 stykker i garagen. Mangler kun et par gummipakninger til udstødningen, så skal den bare samles. Ny olie/filter, ny køler og bremsevæske - herligt. Og lad os så komme på hjul smiley

• #3   8. feb 2008 Jakob, det klarer du vel lige på en nat så er du klar i morgen smiley
    God arbejdslyst!

• #4   10. feb 2008 Javel jens... jeg har også lige fået ny olie på mit svin, filter tændrør og bagdæk... venter bare på lidt mere palideligt vejr så skal der ræses :)!

• #5   10. feb 2008 En fantastisk weekend og årets første køretur er hjemme, der sænker sig en usigelig fred over land og by - når man endelig kunne starte hende op ;o) Jo - der var forår i luften og mange havde benyttet lejligheden til at lufte maskinerne!! Fortsat god Seson ;o)
    Hilsen Morten

• #6   1. mar 2008 Ja har lige i dag fået startet min m800 op. Og og så kørte vi lige en tur til Jan O middelfardt da den skal ha noget mere LYD, så mandag d3/308 skal jeg hente den igen,Så skulle den gerne være modificerer med Bla.V+H potter,Glæder mig for vildt til denne sæson 08, da jeg købte min suzuki Sidst på sæson 07, Nåede kun lige at køre i ca en månede. Den glade rytter. vi ses der ude rigtig god æson & sommer til alle Mvh Badboy...

• #7   4. mar 2008 Så sluttede det!!! Kæmpe store komunale maskiner med saltbøsser på størelse med "Emma Mærsk" væltede rundt på fyn og saltede alt der bare lignede en vej :o( Fuck dem!!!!

• #8   4. mar 2008
    ja øv øv

• #9   4. mar 2008 Fik de sidste pakninger lørdag. Brugte Søndagen til at samle hende - og så ud på 50 km mandag eftermiddag - så jeg nåede det lige. Var det fedt??? YES - multi lækkert, grænsende til det erotiske, for helt ærligt, det kilder simpelthen bare de rigtige steder, når gasarmen vrider i håndtaget.

Men enig med Morten - satans til saltmaskiner. Fair nok - for før jeg fik mc - tænkte jeg sgu helt ærligt aldrig over, hvor og hvornår de var ude med sprederen, det ragede mig ganske simpelt langsomt. Sådan er det IKKE mere - skal jeg lige hilse at sige.

Lad os så få de dage med frost og salt så det kan blive overstået - og så 1½ dag med regn og 5 - 7 grader. Så er vejene rensede og vi er klar til at gå foråret i møde!!!

Jakob

• #10   4. mar 2008 Hørt !!!!- vi sku jo gerne kunne trille til Nørrebro d.13marts ;o) selvom jeg er kodt skeptisk :o(

• #11   4. mar 2008 Intet er umuligt endnu Morten - men det ser godtnok lidt sort ud. Ønsker en god tur til jer som deltager !!!

• #12   4. mar 2008 Hej. jeg har også ladet yamsen stå og lader den også stå, det er lige koldt nok. Var med bagpå en kammerat i 2000, til Bakkeåbning, stor oplevelse at se alle de maskiner inde på Nørrebrogade, men det var koldt, Jakob, tillykke med samlingen af vifferen, nu kan vi kun håbe på godt vejr snarest.

• #13   4. mar 2008 Jens: Lige præcis - vi må ud og gøre Dobbelt A lidt usikker når tiden kommer smiley

Kommentér på:
Forår i luften!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce