{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
944 visninger | Oprettet:

antal km på brugt cykel {{forumTopicSubject}}

jae jeg kigger jo temmelig meget på cykler efterhånden.
da jeg i en cykel ønsker et køretøj som jeg mere eller mindre bare kan regne med at der virker når solen skinder og ikke rigtig har lyst til at stå med hovedet begravet i maskindele. jeg har kigget en del på cykler i ca 600 ccm størrelsen op til 20 år gamle og til en maks pris på 50000... det er jo ikke en ny cykel jeg kan få fat i og selvfølgelig vil den da gå i stykker men...

hvad er mange km for en cykel ?

og hvilke andre tingskal man sådan holde meget øje med hvis man vil undgå de store udgifter umiddelbart efter køb?

hmmm og evt hvad jeres tøj budget har lagt på

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  antal km på brugt cykel
  • #1   22. jan 2008 Kommer helt an på modellen. For en VFR750 er der tale om mange km når den har rundet 500.000km.
    For en GSXR250 er 50.000 mange.

Langt de fleste burde godt kunne runde 150.000km uden problemer, men det er jo selvfølgelig afhængingt af tidligere ejeres behandling af den.

• #2   22. jan 2008 ja vil også sige find en som har køre omrkign 40-50000 så burde den nu være sikker. men self som jesper siger. kan jo være tidliger ejer har gives max gas fra dag et af

• #3   23. jan 2008 Som VFR ejer, kan jeg kun anbefale en sådan. Min har gået lidt over 65000, men køre fantastisk godt = meget roligt og stabile i motorgangen.

Jeg tog kørekort på en CB500 fra 2005, og jeg kan overhovedet ikke mærke, at der er 15 år imellem dem. Vifferen køre bare derudaf.

Jakob

• René N
    René N Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Svar: 2
    #4   24. jan 2008 Efter min mening er en ældre maskine med få km. på klokken "farligere" at købe, end en nyere med mange km. En motor er konstrueret til at køre..... smiley

Jeg valgte selv en årg. 2000 med 28.000 km. ca. 3500 km. pr sæson, hvilket måske er lige i underkanten....!!!

Kommentér på:
antal km på brugt cykel

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce