3.114 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Skift af pærer i forlygte Skift af pærer i forlygte
Hej.
Hvordan kommer man nemmest ind og skifte pærene i forlygten på min ZX-10'er.
Jeg er nemlig igang med at udskifte nogle af pærerne til LED (overvejer også instrumentpærene), og kunne godt lige tænke mig at vide om i andre har en hurtig løsning. Jeg synes nemlig ikke liiige at jeg kan få pølserne ind til lygten (og jeg har ellers ikke håndværker-hænder).
Næste projekt er udskiftning af alle skruer til alu-skruer i eloxeret sort. Man kan købe færdige sæt hos SB-fiberdesign, så det skal jeg prøve...
mvh. Thomas
0 synes godt om
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 115 Svar: 1.650
MHT aluskruerne, så vær lige opmærksom på at det skal være til den gamle ZX10 (88-91) og ikke den nye ZX10R som nogen gange bliver refereret til som ZX10.... Bare lige så du ikke køber dig fattig i noget du ikke kan bruge...
God fornøjelse med vinterprojekterne!!!
okt 2007
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 72 Svar: 663
Det er også derfor, at jeg skriver at jeg overvejer instrumentlys-pærene... kunne godt forestille mig at det er noget være l...!!
Men indtil videre skal jeg bare ned til forlygten. Det er da ikke godt at man ikke umiddelbart kan skifte forlygtepæren på landevejen. Det er da lidt underligt at kåben går så langt bagud bag lygten, når den mest indlysende vej ville være nede fra forskærmen og op bagved kåben. Men der kan jeg simpelthen ikke få hånden op for forskærmen og gaffelbenene.
SB har skruesæt til den gamle ZX10 - jeg har nemlig spurgt!!
Det er meget positivt, at de stadig lagerfører dele til vores gamle cykler. Thumbs-up for det...
sep 2006
okt 2007
Havde godt regnet med at det så var den vej ind, men det er så heller ikke så galt endda.
Glæder mig til at se din mc (engang næste år), når i holder åbent hus igen.
Kører selv med min klub, så jeg har været med nede hos jer, men det er godt nok længe siden desværre!!...
Det er ikke blevet til så mange ture efter vi fik en lille pige, men nu skal det være igen...
nov 2005
Følger: 28 Følgere: 26 MC-er: 1 Emner: 78 Svar: 233
okt 2007
Det vil jeg glæde mig til at se...
Overvejer selv motor og bagfælg fra ZZR, men vil dog ellers beholde den original.
sep 2006
sep 2006
Skift af pærer i forlygte
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside