Bol d´Or land

Bol d´Or land

Medlemmer: 44
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
946 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Bold'or Træf 2008 Bold'or Træf 2008

Næste år er det 30 år siden at Honda præsenterede Bold'or modellerne. Det synes jeg næsten skal fejres med et Bold'or træf. Jeg har reserveret et lejrområde med alle faciliter ikke så langt fra Maribo og har også et par ideer til et sådant træf. Læs evt. mere om stedet her: http://www.naeshytten.dk/ Jeg har fået et par andre Bold'or gutter hernede fra med på ideen. Datoen bliver den 5.-6.-7 september. Jeg er meget interesseret i hvad høre hvad i andre synes og evt. har af ideer ????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lampe 400 kr.
  • Drill in concrete 300 kr.
  • Ophængning af lampe i loft udtag 500 kr.
  • Reparation af plæneklipper 880 kr.
  • Vakskemaskine tilslut 1.200 kr.
  • Ikea Pax Skab Estimat 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bold'or Træf 2008
  • #1   27. okt 2007 Det lyder sq som en fed idé - jeg er klar! På det tidpunkt regner jeg med at maskinen brøler som det monster den er!

• #2   27. okt 2007 Helt sikkert !!
    lyder som en rigtig fed idé.. triller gerne 1100'eren forbi..

• #3   27. okt 2007 Bold'Or-træf
    for at fejre 30 året for vores pragtfulde klassikere's oprindelsesår, det er simpelthen en rigtig fed ide!
    Slut op omkring Henrik, og reserver allerede nu datoerne 5-7 september 2008 så vi kan få en uforglemmelig weekend.

• #4   27. okt 2007 Fedt. De første tilmeldinger fra Jylland, Sjælland og Lolland!:-). Seriøst: Hytten og lejrområdet er bestilt, en lejekontrakt er på vej. Billigt øl og god mad skal der jo være. Fællestur: Kender en der har et rullefelt, han bor godt og vel en halv times kørsel fra pladsen, prisen for en test er rimelig. Og ellers er der råhygge og Bold'or snak. Præmier til længstkørende, bedste orignale og bedste ombyggede. I starten af det nye år laver jeg en mindre hjemmeside om projektet og begynder at skrive rundt til sider på nettet, diverse blade osv. Ideer modtages meget gerne.

• #5   28. okt 2007 Hej.
    Jeg er klar, evt min makker Niels også.......
    To Bol `d`Or Fans................

• #6   28. okt 2007 Fordømt - har lige set at jeg i den samme weekend er i sommerhus med Saunaklubben...hmmm...det må jeg lige se om jeg ikke kan fikse.

• #7   28. okt 2007 Kom nu Rune
    Man kan da ikke lade et Saunatræf i sommerhuset (selv om det lyder lidt spændende, høhø) komme i vejen for et ægte Bold'or træf vel! smiley

• #8   29. okt 2007 Jeg skal se hvad jeg kan gøre smiley

Hil Bol d'Or

• #9   29. okt 2007 Hej Henrik jeg er også klar, og til jer som er ved og bygge, hvad med om vi kan nå det, så tage til udstilling sammen i Frederecia, det er den første weekend i Februar, her har vi en mulighed for at se hinanden, og rigtig få os en seriøs BOL-DOR snak.
    Det kunne være fedt og kæmpe lidt sammen med Kawa drengene, for dem jeg så i år, var sku ikke noget at råbe hurra for, her er de bol-dor som er her meget feder og flotter. MVH Jan k

• #10   29. okt 2007 Skidegodt Jan. Jeg er, næsten, sikker på at min ikke er klar til den første weekend i Februar. Men weekenden er reserveret allerede nu, så jeg kommer forbi helt sikkert. Den kunne nu være mægtig rart om vi kunne mødes derovre en del af os .

• #11   5. dec 2007 fed ide vi er 3 gamle kammerater fra glostrup , som gerne vil komme. en 900 costom 10 gers fra 1981. en 750 med cåbe ikke en orginal. fra1984. samt min egen 750 fra1981 mærke. kz

• #12   10. dec 2007 det er en fin, fin. ide vi satser pt på at komme 7 boller her fra honda boldor jylland. + et par farisære. men bær over med dem [ de lære det nok hi hi. ]

• #13   11. jan 2008 hej henrik. har du en id om hvad det vil koste at komme. det v il nok være en god ide at skrive på træf siden.

• #14   12. jan 2008 Hallooo Heinrich.
    Jo jeg har tænkt lidt på priser, men synes det er lidt svært allerede at lægge sig fast. Det skal ikke være et profittræf overhovedet, og jeg vil gerne have dækket mine udgifter selvfølgelig. Jeg har skrevet lidt på www.mctur.dk/boldor.htm Foreløbelige priser, samt lagt et par links på også. God fornøjelse. Venlig hilsen Henrik E.

Kommentér på:
Bold'or Træf 2008

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce