{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.066 visninger | Oprettet:

Tidspunkt v køb af mc tøj {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Er ny her.

Har lige købt mig min første motorcykel, og tænker lidt over, hvornår det er smartest at købe sit MC tøj.

Jeg mangler alt MC tøj. Jeg vil gerne have noget godt tøj, og det skal være i læder.

Og efter hvad jeg har hørt, så kan man hurtigt komme til at bruge en større formue på det altsammen smiley Men når man er på SU, er midlerne jo ikke helt til at gå amok. så jeg tænkte, det må da blive billigere nu her ude for sæson.

Men hornår præcis? Op til jul sænker de vel ikke prisen?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tidspunkt v køb af mc tøj
  • #2   13. okt 2007 tillykke med cyklen, men lad os da se den herinde ... smiley

• #3   13. okt 2007 Tillykke med cyklen. Jeg vil også sige at omkring nu og lidt frem vil være et godt tidspunkt hvis du kan "nøjes" med dette års modeller. Det kan jeg med at det man kan spare.

Vil give Michael ret at goretex er behageligt at køre i, bruger det selv mest her om efteråret. Læder er det der giver den bedste beskyttelse hvis du skulle ryge af, det er ihvertfald min mening.

Der er også mange penge at spare hvis man tager til motorcykelbutikkerne i Tyskland.

Vi ses derude - held og lykke

• #4   13. okt 2007 Tak for velkomsten.

Hvad menes der med at jeg skal vise cyklen herinde? Mener da jeg har lagt et billede ind, men det er måske kun mig der kan se det?

Uden at være sikker, så vil jeg tro, at sandsynligheden for at jeg ryger af cyklen er stor, når man er nybegynder, så jeg tror jeg vil satse på læder tøjet. Regner ikke med jeg skal køre i regnvejr alligevel, så det er vel ikke så vigtigt med goretex? Ånder man egentligt ikke bedre igennem læder?

Nu vi er ved dragterne, hvad er rent sikkerhedsmæssigt vigtigt at få med i en jakke og i bukser (regner med at købe en 2 delt dragt, og ikke en heldragt).

• #5   13. okt 2007 Jeg vil sådan set bare have noget godt og fornuftigt læder tøj. Mærke er ikke så væsentligt, da jeg ikke kender til nogen mærker, men sikkerhed osv er af betydning for mig smiley

Er der nogen mrker i kan anbefale. Sad inde på louis.de, og der havde de noget vanucci som var rimelig nedsat.

• #6   14. okt 2007 fandme nice med så hjælpsomme folk!!!!

• #7   15. okt 2007 Tror jeg har oprettet en MC nu, men kunne ikke de andre gange jeg prøvede, der sagde den noget med en basis bruger.

Men brugte bare de billede sælger havde taget af den, inden jeg købte den, da jeg allerede har sat den i vinterhi smiley

• #8   16. okt 2007 Mads M: jeg købte min første MC i sommers og fik goretex tøj med i prisen, er selv total nybegynder men har alligevel kørt små 5000 km uden at falde af, har været tæt på et par gange pga støddæmperne og et bagdæk var defekte. men har ikke prøvet det endnu. har dog lagt den pænt ned første dag jeg var ude, holdt stille ved et kryds og skulle sætte i gang og så kommer der en idiot på tværs så jeg kunne ikke lige holde de 220 kg i balance. skete heldigvis ikke noget.

• #9   16. okt 2007 Hejsa Mads og velkommen til!

Du behøver jo heller ikke at købe det hele samme sted/dag!

Det kan jo gøres over flere omgange, i forskellige butikker, alt efter hvor tingene er billigest...
    En ting der bare er vigtigt, er at man ikke må købe for dårligt kvalitet. Og du skal nok regne med at komme af med 10-15.000 kr for tøj, som er en dragt, hjelm, handsker og støvler. Og så vil jeg anbefale et rygskjold!!

Mange butikker holder åbenthus i starten af året, hvor de skal af med det sidste de har på lager, af gamle vare. Så der kan man ofte spare 15-20, ja helt op til 60% på udstyret...

Ellers så er der jo 2 motorcykel messer i Feb. Et i Herning og et i KBH mener jeg det er (Er selv fra Jylland, så har ikke styr på, hvor præcis det ligger)
    Der kan man også købe eller kigge på tøj. Få sig en snak med dem som sælger, hvis man evt. har nogle spørgsmål, som man står og mangler svar på...

Håber det var lidt svar på det du søgte smiley

Kommentér på:
Tidspunkt v køb af mc tøj

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce