1.048 visninger
|
Oprettet:
Mc-betjent kørt ned af tyv. {{forumTopicSubject}}
Har lige fundet dette. En person på en stjålet motorcykel, kørte mc-betjent ned i Esbjerg.
(link fjernet)
Så er man sku' ikke for klog.
Hilsen
Palle
jul 2007
Følger: 51 Følgere: 50 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 325
sep 2007
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 2 Emner: 4 Svar: 9
maj 2007
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 96
jun 2007
Følger: 23 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 142 Svar: 2.822
Jakob
maj 2007
Følger: 32 Følgere: 32 MC-er: 1 Emner: 58 Svar: 864
" Han bør jo ikke beskrives som motorcyklist. Jeg vil ikke sættes i bås med sådan et fæhoved."
Også min mening. Derfor skrev jeg også "person på stjålet motorcykel", mens de i artiklen kalder ham motorcyklist.
Hilsen
Pallle
jun 2007
Hvor har I ret. Jeg har derfor sendt en mail til Allan Staal, som er den journalist som skrev artiklen. Følgende er kopieret direkte fra mailen.
Kære Allan Staal.
Jeg skriver på vegne af flere personer, som alle har læst din ellers udmærkede artikel om en motorcykeltyv, som køre en motorcykelbetjent ned. Artiklen er belyst med den fornødne journalistiske indgangsvinkel på nær på et enkelt punkt.
Det står næsten bøjet i neon, at du ikke selv er motorcyklist, for så ville du aldrig bruge denne term om en simpel tyveknægt, og dermed sætte alle almindelige motorcyklister i bås med ham. Motorcyklister har mellem sig en uofficiel lov om gensidig respekt og hjælpsomhed. Der er derfor ingen, som kalder sig selv motorcyklist, som kunne drømme om, at køre en motorcykelbetjent ned.
Dette er ikke ment som en ”lusing”, men mere som en orientering til dig, om at anvende den korrekte term nemlig: Tyv på brugsstjålet motorcykel.
Håber han vil tage det til efterretning.
Jakob
maj 2007
Følger: 32 Følgere: 32 MC-er: 1 Emner: 58 Svar: 864
Det er sku et godt brev du har sat sammen der, tusind tak for det.
Hilsen
Palle
jun 2007
Selv tak. Det er jo ret simpelt at komme til orde via email. Ud over at sende den til rette vedkomne, er den sendt cc til redaktionen på JydskeVestkysten.
Jakob
jun 2007
¨
Allan Staal
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside