p.t. 6 timer på MC, og hva så nu? {{forumTopicSubject}}
Vi må ha' nogle flere motorcykler i familien....
Jeg skal ud og køre noget ræs!
Hva ska' jeg købe?
Den skal være mindst 1000cm3, mindst 101HK, topfart mindst 220km/tm, og så skal den kunne acc fra 0-100 km/t på højst 3 sek.
eller........
også må vi se os om efter en sejtrækker til min kone!
Højest 800cm3, højest 69HK, ikke under 5 sek fra 0-100 km/t. topfart ikke over 175 km/t.
Hvis jeg nu nævner at vi har noteret os specifikationerne for Honda Shadow, Kawasaki EN500, Suzuki Intruder, Suzuki Savage, Yamaha Virago, Yamaha Dragstar.
Hvad er der så tilbage på markedet som kunne være en interessant chopper/cruiser for både mig men selvfølgelig i særdeleshed for min kone Sandy.
Forslag og kommentarer er meget velkomne.
Hilsen
Sandy og Kim
p.s. Sandy har nu været igennem 6 timers kørsel på mc og hun kan stadig li' det, selv om stående start med f.eks. højresving (ala til højre efter stop ved rødt blinklys) er det hun føler sværest. Søndag er køreskolen og Sandy på Gl.Køgevej imellem Køge-Solrød samt på landevejen imellem Solrød-Roskilde, så pas på hvis der ligger en mc'ist midt i krydset (nej, selvfølgelig går det da godt!!!!!!).
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 137 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.267
Betyder det, at du vil af med den vilde stjerne???
Vi skulle da nødig miste en af de allermest aktive tøffere...
aug 2005
... nu fes den ind
... har du været i snak med Claus????
Sidst jeg talte med ham, vidste han ikke om han var i samme situation, men hvis ikke, vil han da vist handle.
Hans er en US-version Intruder VS700, og den virker da hæderlig.
mar 2007
Følger: 14 Følgere: 26 MC-er: 4 Emner: 18 Svar: 67
Hvem tror du vinder?
Forslaget om ny ræser eller sejtrækker til konen!
Det bliver jo nok det sidste ;), og det er jeg selvfølgelig meget tilfreds med, så "den vilde stjerne" forbliver stadig i Tøffedyr's regi.
Hilsen
Kim
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 51 MC-er: 8 Emner: 151 Svar: 1.363
Kawasaki EN500 er et fint bud på en chopper til Sandy.
Der får hun chopperens design og kørestil kombineret med den friske motor og det hurtige optræk.
Hun må so til gengæld give afkald på V2 lyden og det lave bundtræk.
EN500 er afløseren for den model LTD 454 som jeg kørte 9000 km. på sidste sæson.
nov 2006
Følger: 13 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 22 Svar: 185
Køb en Guzzi Nevada 750, fed lyd,anderledes design og nok nogle af de bedste køreegenskaber indenfor costum/chopper verdenen,
Hvorfor købe en japser, dem går der jo tretten af på dusinet.
Mvh
Per
aug 2005
p.t. 6 timer på MC, og hva så nu?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside