{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.029 visninger | Oprettet:

Mc-forsikring {{forumTopicSubject}}

Jeg kan ikke finde rundt i forsikrings-junglen.
Nu den Rasmussen, der reklamerer herinde, den kan beregne hvad prisen vil være på netop min mc. Når jeg så møjsommeligt har tastet alt ind, siger den at den ikke kan finde en pris og at jeg skal kontakte dem.
Runa forsikring beregner den til 4100 kr.
Ai-gf havde et skema hvor jeg kom frem til 1566 kr.
Ens for mange af de andre forsikringer er at de vil have en totalforsikring før de vil forsikre en mc.
Hvad gør jeg for at få min lille Virago 535 forsikret til en rimelig pris ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mc-forsikring
  • #1   16. sep 2007 Sidste år havde jeg en virago 535 i Top Danmark,- den gav jeg ca. 750 kr. for i ansvarsforsikring - men der er jeg dog også hel- kunde eller hvad fanden de kalder alle deres segmenter...

• #3   16. sep 2007 ring rundt til alle dem du kan finde, det tager lidt tid men der er penge at spare

• #4   17. sep 2007 hej
    jeg har en virago 250 fra 89 og med kasko og brand giver jeg 2800 kr ved Tryg og så er der ingen selvrisiko.

Lene

• #5   17. sep 2007 Har lige snakket med Alm. Brand og de ville have 14.800 kr. for min i helårlig inkl. kasko. så jeg bliver i Top Danmark, der giver jeg pt. "kun" 5.600 kr inkl kasko.

• #6   17. sep 2007 jeg er glad få min aller jeg gir 4200kr få min fjr 1300 med det helle siste år hade jeg en virago 1100 og gav 920 ved top danmark

• #7   18. sep 2007 Det er vist ikke helt rigtigt den med at alm. brand kun tager efter HK smiley

De ganger og dividere mellem alder, HK og vægt på cyklen og derfor ofte RET dyre når man køre tøffe, da de jo som regl vejer en del..

Jeg mener jeg skulle gi ca. 10.000 for min VS1400 hos alm. brand og skiftede derfor hele lortet til IF hvor jeg nu gir 4500,- (og har hus!)
    - Men men men.. nu bliver jeg jo så også først 30 om LÆÆÆÆNGE (okay, næste år)... -Og der bliver MC forsikring vist noget billigere hos Alm.B.

Linda>
    Mit bedste råd er også at ringe rundt og få en pris både MED og UDEN kasko de steder du ringer.

Hvis det er længe siden du har fået et tilbud på dine forsikringer som helkunde (altså alle dine forsikringer), så få dem da endelig til at give et bud på det. Det er meget nemt at skifte fra et selskab til et andet og der kan være mange penge at spare.

Vær bare opmærksom på at hvis du allerede har skriftet indenfor et år, så kan du være bundet hvor du er året ud, eller få en "bøde-tillæg" for at skrifte. smiley

• #8   19. sep 2007 Det er du også Søren. Vi er i alm brand og de vil have 4225 kr for min, det syntes jeg er for meget, men kunne kun få den ned 3877. Syntes det er et underligt system de bruger.

• #9   30. okt 2007 jeg giver ca. 1500 hos GF og så kan jeg køre hele året + vinter altså.

Kommentér på:
Mc-forsikring

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce