Tøffedyrene!

Tøffedyrene!

Medlemmer: 720
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
768 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

i tvivl i tvivl

Hey alle

Når jeg nu engang for solgt min bambusraket, hva så....

Jeg har brandt mig lun på flere og er i tvivl. Er der nogen der erfaringer med nedenstående maskiner...
Det er jo mest pengepungen der sætter begrænsningerne for valget.....

Yamaha Maxim 900ccm
Honda Magna

Årgangen jeg kigger på er omkring 1985 +- nogle år....
Og de har sku alle sammen gået 30000km + ....

Mvh. Brian

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  i tvivl
  • #1   2. sep 2007 ja det med bundtrækket på en magna kan jo godt diskuteres, jeg synes nemlig ikke i forhold til min at den har noget bundtræk, så jeg vil da foreslå dig at kigge efter en Kawasaki zl900 eller 1000 så får du bundtræk og hk

• #2   2. sep 2007 Jeg glemte måske lige at skrive at det skal være en cruiser !!!

• #3   2. sep 2007 Kawasaki zl100 er også en cruiser, den har bare bundtræk og mange heste at passe

• #4   2. sep 2007 Hva er bundtræk????

En Magna er en power-cruiser, og gu har den power, men den skal rotere noget inden kraften bliver til træk! Når den så gør det, så er der masser af træk.

Man kan også kigge efter en V2/R2 med kvadratisk eller underkvadratisk motor. De har typisk deres mont liggende ved lavere omdrejningstal. Det er altså lave hastigheder i højt gear, stærk roll-on acceleration uden gearskift.

Det er to ret forskellige filosofier:-)

Vedr Maxim - ved ikke af egen erfaring om det er sandt, men jeg har hørt, at det er ved at være vanskeligt at source dele til den.

• #5   2. sep 2007 jeg kigger efter NM når jeg taler om bundtræk, min trækker jo nemt fra mange v2, min er stadig en powercrusier

• #6   2. sep 2007 Bodie:

Nm ved hvor mange omdr??? Det er bundtræk!!!

Du kan have 30 nm ved f.eks 4000 omdr. og 100 ved 8000 eller du ka have 50 nm ved 3200 omdr og absolut max 60 nm ved 5500. Sidstnævnte har meget mer bundtræk end førstnævnte, men taber pusten ved højere hastigheder.

• #7   3. sep 2007 ja papir er jo taknemmelig, facts er noget andet, sådan er det jo bare, jeg har svært ved at forstå at man med et nm på 65-75 kan sige at man har bundtræk, jo højere nm jo bedre kommer du fra start, det er bare et spørgsmål om at give noget håndtag, jeg kan køre 60 i 6 gear og så efter 7 sek er jeg oppe på 140 det er da bundtræk

• #8   3. sep 2007 hørt lennart...hørt (LoL!!)

Kommentér på:
i tvivl

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce