1.410 visninger
|
Oprettet:
paul vilsen (Aalborg syd :O) O.P.M.C
24. nov 2005 Følger: 20 Følgere: 22 MC-er: 2 Emner: 177 Svar: 1.406
24. nov 2005 Følger: 20 Følgere: 22 MC-er: 2 Emner: 177 Svar: 1.406
jeg keder mig {{forumTopicSubject}}
Er der ikke nogle af jer 507 tøffere der vil batle med mig jeg keder mig helt vildt pleeeeeease
okt 2006
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 126
nov 2005
Følger: 20 Følgere: 22 MC-er: 2 Emner: 177 Svar: 1.406
Anti HD hvad bygger folk det på det er sgu da kun fordi folk ikke fatter noget, det er sgu da dem alle os andre soft choppere prøver at efterligne om så folk ikke har de extra kr. eller ikke gider at skrue lidt mere ja ja det er jo op til dem, men jeg ville jo nok stemme på dig hvis jeg kunne
nov 2005
Følger: 20 Følgere: 22 MC-er: 2 Emner: 177 Svar: 1.406
mar 2007
Følger: 23 Følgere: 24 MC-er: 3 Emner: 109 Svar: 840
Jeg kan jo se at du ikke har brugt dine egne 3 inden du beder om at blive udfordret.
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 137 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.267
okt 2006
Se hvad jeg mener !
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 49 Svar: 91
mar 2007
feb 2007
Følger: 9 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 145 Svar: 676
MCer er en smagssag og personligt syntes jeg også at yamahaen er federe at se på end din harley.
okt 2006
Men når folk stemmer, tænker de så at Yamahaen har jeg bedre råd til og kan nemmere styre, fordi den kun er halv så stor, som den ægte.
Når jeg stemmer, stemmer jeg efter hvad der er fed, flot., lagt meget arbejde i, og selvfølgeligt stilen, om der er stilforvirring, eller det ikke er gennemført arbejde, og selvfølgeligt.... er det en Mc jeg kunne tænke mig hvis jeg havde råd ?
aug 2005
Nu tolker du vist meget mere end du kan retfærdiggøre.
Udfordringer er noget mærkeligt noget, og jeg tror ikke man skal tage dem særlig alvorligt.
Folk har forskellige grunde til at stemme som de gør. Der er ikke nogen speciel antipati mod HD, men jeg tror heller ikke du kan forvente nogen speciel sympati!
Så er du altså overladt til, hvem der nu stemmer i den enkelte udfordring, ligesom hvilken smag de aktive nu har bliver afgørende.
Det eneste jeg har set, der generelt vrider udfordringernes resultat, det er faktisk ejerens kø. Dette er ikke så udtalt blandt cruisere, som blandt bambusraketterne - her vinder pigerne
Og - jeg tror ikke, at folk lader deres lille misundelse afgøre noget som helst.
okt 2006
okt 2006
For at tage din mc, så er den da heller ikke specielt pæn at kigge på, men den er dansk, og ser ud som der er lagt mange timer i den, ser gennemført restaureret ud, og så syntes jeg jo at nostalgi og originalitet vægter tungt på skålen.
For mig er en 6½ plastik efterligning mod den ægte, en ulige kamp i den virkelige verden, så jeg tolker det som en antiparti med HD.
Stil dem op ved siden af hinanden i den virkelige verden og giv en mand valget mellem dem ... og vupti Yamahaen er valgt ?
okt 2006
okt 2006
Hvad så med denne udfordring ?
Jeg holder stadig på at Jante regerer her på galleriet.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_udfordringer_vis.asp?challengeID=25782&LinkMode=MyFinished&formsort=
mar 2007
Der er mange ting der spiller ind i ens stemme
okt 2006
Ja måske er englænderen en fører, men så skal den vel være nær original, så kunne jeg også finde på at sætte krydset der, meeen
Jeg ville sq nødigt køre 7 - 10.000 km. om året på den.
Jeg er heller ikke fanatiker, og havde noget nær samme holdning som dig til HD indtil jeg prøvede en, og indtil jeg fik råd til en var det sq af nød jeg havde den holdning. "det behøver sq ikke være HD for at være sjovt" og nej det gør det heller ikke, men det er unægteligt blevet sjovere at køre MC siden jeg skiftede til sådan en.
Nej Jante regerer.
okt 2006
feb 2006
Følger: 7 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 186
(link fjernet)
jan
feb 2007
Følger: 9 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 145 Svar: 676
Det virker ret barnligt at du føler dig korsfæstet, bare fordi flertallet ikke syntes, at din cykel er fedest.
Din cykel er sgu da fed, men yamahaen ser ganske enkelt federe ud i mine øjne.
aug 2005
Der skulle selvføgelig have stået "ejerens køn"
Om du er fatsvag eller ej, skal jeg ikke udtale mig om
Du er nødt til at forstå en ting: Selv om Fenris - og muligvis andre - mener jeg er åndsvag, så mener jeg det faktisk, nå jeg beskriver visse japanske V2-cykler som billigere og teknisk stærkt forbedrede japanske kloner af HD!!
Jeg ved det er provokerende, men det ændrer ikke ved min mening. Den er vel lige så rigtig som din.
Kunne jeg vælge frit mellem en HD og en hvilken som helsk japser ed samme moment og komfort, men muligvis færre løse nyrer, så ville jeg vælge japseren.
Der er to grunde: En Ældre HD. skal jeg bruge mange timer og kr. på at holde kørende, og så er der en forsikringsting - og jeg synes reelt ikke HD'en federe!
Du er nødt til at forstå, at vi ikke alle vil det samme.
mar 2007
Man fornemmer at dem der har HD mener at det er meget bedre.
Jeg har været hende og tjekke efter plast på et par japsere af samme type,men det virkede til at være metal.
mar 2007
Jeg siger ikke at jeg ikke synes at HD er fede. jeg kan bare ikke forstå hvorfor de skule være federe pr. definition, det er nogle gange sådan jeg opfatter HD ejerne og andres udmeldinger.
aug 2005
Jeg er i og for sig enig i kvaliteten af de nye HD-er.
Tager du en tyve år gammelr lapanerklon (der i ovrigt ikke er laver af plastik) og sammenligner med en lige så gammel HD, får du meget bedre teknik i japaneren.
Herefter er det et spørgsmål om, smag, og hvad man vil med sine penge.
aug 2005
jeg kan også fascineres af det traditionelle, men jeg har ingen problemer med at lade mig besnære af andet. Og jo, jeg finder da en HD fascinerende på flere måder, men nogen særpræference har jeg ikke for den. Derfor mener jeg heller ikke, at det denne diskussion startede med er reelt
Det er vel egentlig det eneste jeg har prøvet at sige, og hvis mine indlæg fra i går afes lyder lidt våsede, så skyldes det muligvis det forudgående krebsegilde
jeg keder mig
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside