{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
796 visninger | Oprettet:

kan det passe? (motorproblemer) {{forumTopicSubject}}

Var ude og køre her til aften. Havde kørt benz helt ned så der skulle tankes 10 liter (kørt 180km på 10 liter. Ret fedt!). Smider den på on igen (den stod på reserve) og kører. Rammer 1 minut efter begrænseren i 2. gear. Og sætter farten ned, da der kommer et lyskryds

Kort efter kan jeg høre den lyder anderledes fra potten. Lidt mere tam og ikke så buldrene. Den tage heller ikke gas ligeså rapt som den plejer, men lidt mere sløvt. Kører så videre og mærker den har lidt periodiske ujævnheder op af registeret. Især ved lav spjældåbning er den blevet godt død og sløv. Sådan mere elastik agtig. Men virker også som om det er periodisk.

Mht den lidt lavere buldren. Det tyder vel på for mager blanding.
Så min teori er at der er skidt i kaburatoren et eller flere steder, som den sikker har fået gennem benzin eller luftfilter. Det har så sat sig et sted og det er det jeg mærker på cyklen.

Hvorhenne sidder benzinfilteret på en KTM 640? Indeni tanken?
jeg har et supermoto luftfilter på fra Sommer. skal det ære ligesp olieret som deres standard filter? For det er det ikke (så er chancen for skidt ind igennem filter jo større pga olien ikke fanger det)

Er der andre bud? smiley smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kan det passe? (motorproblemer)
Kommentér på:
kan det passe? (motorproblemer)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce