Tøffedyrene!

Tøffedyrene!

Medlemmer: 720
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
1.337 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

yamaha FJ 1100 yamaha FJ 1100

Er der nogne der har kendskab til denne maskine, jeg overvejer at købe en som et streetfighter prjekt, men vil ikke købe en lorte cykel som udgangspunkt. Er der nogne der ham denne model og kan fortælle lidt om den. er der nogen der ved om den har børne fejl eller om der er nået man skal kigge efter ved køb af sådan en maskine. Alt hjælp, kritik og positive og negative synspunkter byrdes velkommen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskift af jord med muld i bede 3.000 kr.
  • Starthjælp til en benzinbil 220 kr.
  • inst af opvaskemaskine 500 kr.
  • Køleskabsreparation 1.380 kr.
  • Reparation af Samsung vaskemaskine 800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  yamaha FJ 1100
  • #1   23. jul 2007 ja det var nået i den stil...

• #2   23. jul 2007 Ja, du har nok ret men i stedet for jeg et økonomisk overkommeligt projekt er en Suzuki bandit 1200 N med ombygning nok lidt for dyrt og stort projekt. Jeg har valgt en yamaha FJ 1100, da jeg synes den har et godt udgangspunkt, den er gammel, men ikke for gammel, så afgiften ikke er helt urealistisk, det en god stærk og solid motor (efter hvad jeg ved), og der kan fåes dele som vil klæ den rigtig godt ellers laver man bare selv, og det hele til en overkommelig pris. men nok om den her diskution, jeg er vil gerne have nået mere info om yamaha FJ 1100'er, det er også derfor jeg har oprettet den her tråd... ikke så meget for at få af vide at en bandit er et bedre valg... men hey tak alligevel for dit input...

• #3   23. jul 2007 Hej Thomas.

Denne her er en FJ 1200, og knap så gammel som du efterlyser. Men den er oprettet herinde, og han vil sælge , så du kan da prøve at spørge ham lidt om modellen.

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=2690

Mvh. Michael.

Kommentér på:
yamaha FJ 1100

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce