{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.235 visninger | Oprettet:

pas på kopi'er {{forumTopicSubject}}

Jeg hentede min xv hos ågesen i går aftes, med kellerman efterlign af styrende blinklys, ok det så meget fedt ud syntes jeg, op på dyret og skubber den ud over kantstenen "knæk", hov hva var det, det var det ene blinklys der knækkede, så den står tilbage hos ågesen idag og får sat rigtige kellerman blink på hurtigst muligt, ikke spare, det er dyrt i enden smiley
Nåede dog lige at snuppe et par hurtige billeder og smide dem på , med mobilen, med det nye styr, håndtag, spejle og fremflytter, skal bare finde en løsning på hældningen på spejlene pga det mere lige styr

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pas på kopi'er
  • #2   18. jul 2007 Nej, kiggede lige på dine, lækkerier, det ville sgu også være synd

• #3   19. jul 2007 P J - det er jo også ment som en morale for de som ønsker at bruge blinklys på deres maskiner, for dit og Alex B's vedkommende kunne det måske være baglygter eller hva ved jeg
    Det kunne jo også være at i blev trætte i armene med tiden smiley

• #4   21. jul 2007 blinklys... er det ikke når man slår det langelys fra og til for at få opmærksomhed fra pigerne inde på vejen???? ellers ved jeg ikke hvad det er : )

• #5   21. jul 2007 Jonas Greve, nej det er de der orange ting der sad i enderne på dit styr indtil du pillede dem af, medmindre det altså var slikkepinde og jeg er halvblind smiley
    Sjovt nok er der kun reaktioner fra mc'ister der ikke bruger blinklys på denne tråd, så for lige at få pudset min glorie,så i ikke tror at det er dovenskab der gør det, hvor synligt er det for andre traffikanter, når i rækker armen ud om aftenen og om natten, "sikkerhed""sikkerhed" og ja ok lidt dovenskab :-()

Kommentér på:
pas på kopi'er

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce