Mc. vister som er single

Mc. vister som er single

Medlemmer: 176
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
736 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Træf Træf

Hej medsingler

Nu står store træfweekend jo for døren og jeg har ikke været på træf før og har brug for at vide hvad der sker som kan få mig til at tage turen fra Kbh. til skagen med store chancer for at de 1½ dag jeg kunne være heldig at kunne deltage kommer til at foregå i regnvejr.

Jeg har forstået at der er øldrikning i lange baner - meeen - ja der må buuues - jeg kan sg* ikke li' øl, det er noget tyndt surt stads. Jeg er til stærke drikke, helst noget sødt men det kan min mave ikke li så skulle jeg tage derop for at være syg de efterfølgende dage?

Jeg har forstået at der er strip af forskellig afart, men hvor er der ikke det og alt i alt er det vel som at få en pose vingummi og få at vide at man kun må kigge, ikke smage . så skulle jeg tage derop for det?

Jeg har forstået at der er musik - det kunne friste men jeg er bange for at det ikke lige er musik for mig, hører næsten alle slags musik men er mest til den bløde rock, pop, disk og instrumentalmusik, både elektronisk og akustisk. Jeg har en idé om at det er heawy og dansktop musik der er på programmet sådan et sted, er det helt forkert?

Jeg er med på at jeg vil møde en masse nye mennesker men som skrevet i 'hvem er vi' tråden så er jeg en noget lukket personlighed og snakker bedst med folk under fire øjne i fred og ro, hvis alle er der for at drikke hjernen ud er det jo nok heller ikke de mest intelligente samtaler man får ud af det og dagen efter kan man ikke huske hvem man har talt med og om hvad. =)

På den ene side har jeg lyst til at køre derop men på den anden side .... smiley

Hvad har jeg glemt?, hvad har jeg overset? - giv mig input, giv mig det sidste kick som får mig til at sige: jo for f..... jeg skal til træf på toppen. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træf
  • #1   18. jul 2007 "mange tøsepigebørn der oppe der kun er der fordi der er store stærke bikere... " - der vil ikke være flere 'store stærke bikere' fordi jeg dukker op, bare en MC splejs mere - haha

"Har du aldrig været til nogen ting hvor du bagefter.. " - jo da men har også haft en del 'Øv' oplevelser, tror det har noget med forventning at gøre og netop det ville nok gøre dette til en + oplevelse.

"folk er nemme at snakke med deroppe" - Ja det ror jeg også, hvis folk er godt berusede er de som regel endnu mere snaksaglige - hehe - det er mig som ikke er god til at sludre om alt og ingenting, jeg lider af det problem at jeg tænker mere end jeg taler. smiley

"har nok været til mine første 30 træf" - Alene der har du en helt anden ingangsvinkel til det, du er opvokset i det, jeg 'dumper bar ned fra månen'

"en bod eller to til dem som skal have en ny t-shirt " - Se nu begynder +'erne at komme, merchandice er altid godt. Er der også en eller anden form for udstyrssalg deroppe?

"må være trucker festival du tænker på" - hehe det er vist ikke langt fra det billede jeg har på lystavlen i øjeblikket, men Country ville heller ikke være det værste jeg kunne udsætte mig for men Blues lyder endnu bedre sååå

"ses der ovre.." - Jeg er ikke 100 endnu, men i fald jeg kører derop vil jeg nok først dukke op sent fredag.

Flere input modtages med glæde. smiley

• #2   18. jul 2007 Klaus kan nu godt følge dine tanker. Tager også derop for første gang. Følges med nogen der sikkert drikker hjernen ud sammen med resten af træffet og respekt for det.
    Drikker ikke selv, så har valgt at tage med derop og så deltage i det jeg synes er sjovt. Kan jo altid trække sig tilbage hvis man vil.
    Men hvis du er udsikker så slå følge med os vi drager fra Roskilde fredag kl 8, da vi skal med færgen kl 10.
    Vi er en blandet skare fra mingler.dk...der kan du gå ind og læse under MC mingler.

hilsen hector

• #3   18. jul 2007 Tager i over odden, til Århus eller ebeltoft? - skal der reserveres til MC?

• #4   18. jul 2007 hej klaus: Vi tager odden- ebbeltoft og forleden bestilte jeg min plads ...så prøv at bestille..
    Vil vil køre op gennem Djusland og køre langs kysten sejle over ved Hals og videre derfra. Vi får så samtidig en smuk tur ud af det.
    hilsen hector

• #5   18. jul 2007 Ja kan godt fornemme at det går i retning af at jeg skal ud og køre langt,...
    Kan man dukke op døgnet rundt? - velvidende at det kan blive svært at slå telt op i mørke. smiley

Hvad med negative input's udover dem jeg selv har fundet indledningsvis, der må være et eller andet ikke så godt også - hehe

• #6   18. jul 2007 "lyset er meget skapt i skagen" - damed der røg den tur, jeg er jo natdyr - haha - Nej det var jo ikke det værste hvis man går på potten inden afgang og holder sig til flydende kost...

• #7   19. jul 2007 Ja ja - noget peger jo i retning af at jeg bliver nød til det. smiley

• #8   19. jul 2007 Jeg kommer først fra københavn (tåstrup) i morgen over middag så jeg er sent på toppen.

Kommentér på:
Træf

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce