I tror Sgu det er løgn. I tror Sgu det er løgn.
Nu tror i sikkert jeg bare skriver historie, men nej. Har ligesom fondet ud af at det med at låne mcén ud til eksen ikke vare skide smart. Men så imorges kørte jeg over til Claus May, som er den forhandler jeg har købt den ved, for at få nye blink på, og lige tjekket skaderne, for derefter at kører ned til en autolakker, som tidligere har malet cyklen. Han havde så ikke tid før til vinter, fair nok.
Og nu kommer det så....
Da jeg så er på vej hjem, ville jeg lige kører af nogle små veje, for at opleve noget nyt. Og så kommer jeg på et tidspunkt op over en bakke, kører ikke meget mere end 50 - 60 km/t. da det var snoede veje, men på bakken går det så nedaf igen, samtidig med at vejen drejer skarpt til højre. Jeg bliver lidt overrasket, og sekunder efter kurer mcén og mig ned af bakken, hver for sig. og ja, det vart så den sommer. Jeg er dog uskadt, har 3 små skrammer, takket være mit gode tøj, men mc, fik revet kåben i stykker, og hul ind i blokken så motorolien pissede ud. så nu går der lige en mdr eller to, inden den står på kørsel igen, pga. ferie de forskellige steder.
Men til alle jer andre, rigtig god sommer, og sørg nu for at have noget ordenligt tøj på når i kører. Vi ses.
Med venlig HIlsen en MEGET Trist
Rasmus Agri
jul 2006
Følger: 21 Følgere: 24 MC-er: 2 Emner: 104 Svar: 842
Men det er da altid noget at der ikke er sket dig noget, selvom jeg kun ved alt for godt hvor trist det er at se sin knallert kurre hen over vejen.
mar 2007
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 28
I tror Sgu det er løgn.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside