{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.045 visninger | Oprettet:

Vindskærm.. {{forumTopicSubject}}

Nu ved jeg godt at det ikke ser særligt godt ud med vindskærm, så det behøver i ikke kommentere.... Da den er monteret af helbredsmæssige grunde, men jeg købte cyklen med original vindskærm monteret og ville lige høre om der er nogle af jer andre der også har oplevet at der er en enorm vindstøj fra denne skærm, tror sgu at der er en designer der har sagt at det er skide lige meget om den virker bare den ser nogen lunde godt ud, efter en tur på motorvejen med 120 km/t på en stækning på ca 30 km tog det mig ca 3 timer at få normal hørelse igen, og det har jeg aldrig oplevet før med den hjelm jeg har og på andre cykler..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vindskærm..
  • #1   9. jul 2007 hej.....det lyder da utrolig irriterende..:-(
    Tror nok at jeg havde brokket mig gevaldigt til forhandleren..... han må da som minimun give et godt afslag i pris på en anden skærm.....Når man køber nyt skal det bare virke 100% -specielt hvis det er orginal Suzuki

• #2   9. jul 2007 Vil lige opdatere med følgende..
    Var ude ved forhandleren og klage over skærmen, han var til at tale med og vi fik bestilt en anden vindskærm og jeg skal bare betale differencen og montering. så alt endte jo bare lykkeligt..
    Stor ros til Carstens mc i Åbenrå for fair behandling..

• #3   9. jul 2007 Det var da godt at han kunne forstå problemet....god behandling syntes jeg......
    Håber da at den anden er bedre...;-)

• #4   29. jul 2007 Kender problemet -( Jeg håbede ellers at en original vindskærm ville være bedre, end den højere High Way Hawk jeg har kørt med.
    Jeg har endda bestilt en ny org. skærm til ca 2800 kr, da jeg vil have vindskærm på.
    Måske er der forskel på skærmene, lever stadig i håbet smiley

• #5   2. sep 2007 Hej.
    Ja så fik jeg min nye orginale vindskærm påsat.
    Det gode er at der kommer mindre vindtryk på kroppen.
    Det negative er rystelserne / vindstøjen i hjælmen.
    Om det er flottere / frækkere uden skærm ;;;;;; tja
    Men alt i alt, vil jeg hellere køre med skærm end uden.
    Det er min konklusion pt.
    Mvh. jew

• #6   19. mar 2009 en lidt gammel post , men fik du nogensinde løst problemet? ellers tror jeg lowers vil hjælpe dig .. små vindskærme under blinklygterne. Vinden har det med at presse sig mellem vindskærmen og tanken og det kan være det der giver dig problemerne .. prøv næste gang du er ude og køre at tage en hånd op og mærk vinden mellem tanken og vindskærmen.

www.voulsiariders.com står der en masse om det , det hedder Buffeting på engelsk bare søg på det derinde

• #7   19. mar 2009 Hej Jan.
    Jeg har ikke fået løst problemet med støjen i hjelmen og øjnene der ryster rundt i øjenhulerne smiley
    Men nu har jeg jo sænket bagenden 6.5 cm fra bagskærm og ned, og det håber jeg jo ændrer støjen til det bedre.
    De lowers du omtaler, hvordan får jeg fat i dem ?
    Jeg er jo spændt på vindstøjen mm. nu med lavere bagende. Jeg har ikke været ude at køre endnu.
    Har iøvrigt lige købt en gearviser ( GIpro w/ATRE ), men jeg har ikke monteret den endnu.
    De tre TTT. Ting Tar Tid.
    Mvh Jens Erik

• #8   20. mar 2009 Ved ikke om du kan købe dem til suzukis , men ved bla. Memphis fats og national cycle skærme har dem
    http://www.nationalcycle.com/

Her lidt om emnet
    (link fjernet)

Ellers kan man selv lave dem hvis man er lidt fiks på fingrene
    http://www.volusiariders.com/viewtopic.php?t=65521
    Linket kræver nok du er medlem hos volusiariders , og hvis du ikke er så se at blive det smiley super side.
    Håber det hjælper

• #9   20. mar 2009 tror nok de hedder menphis shades og ikke fats

Kommentér på:
Vindskærm..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce