{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fjerne drosling
  • #1   29. jun 2007 Kommer meget an på hvordan den er droslet, ofte er droslet maskiner fra tyskland en del mere kompliceret, da der ofte er ændret i selve kaburatoren eller i hvert fald i indmaden... Hvor der på danske cykler tit bare er skiver i mellem kaburator og motor... Men ja, det er meget forskelligt... Hvad er det for en cykel du tænker på?

  • #2   29. jun 2007 Ligesom den jeg har nu - CB 650
    Men den er fra Tyskland så måske det vil være en større opgave..


  • #3   29. jun 2007 Det er svært at sige, især med sådan en "gammel" maskine, da de dele der er skiftet ofte ikke er der mere, men spørg sælger...

  • #4   29. jun 2007 Prøv og bede om nærmere oplysninger fra køberen omkring droslingen.... I Tyskland står det i MC'en papirer hvordan den er droslet og de skal normalt også have et stk. papir med godkendelsen....

    Man gang er det indsugningsstudserne har en indsnævring... Man skifter så blot indsugningsgummierne og får den rullet for en sikkerhedsskyld...

    En Sweitzer model, kan nogle gange være endnu mere omfattende droslet, for her er det nogle gange CDI, knastakslerne som er ændret, og disse modeller er for dyre at fjerne droslingen på....

    Men det er forskelligt fra model til model og land til land... Tyskerne kræver godkendelser af de fleste ændringer, men tilgengæld, så må man stort set alt, hvis det blot kan godkendes.... i DK er man ligeglad, her må man stort set modificere uden at det koster i afgift eller kræves en typegodkendelse....


Kommentér på:
Fjerne drosling

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce