Lir! Lir!
Hej venner,
Denne weekend har stået i ombygningens tegn for mit vedkommende. Fik stoppet air intake ventilen til og tog de 2 sub throttle plates ud = cyklen reagerer noget hurtigere og skyder mindre (det sidste skal jeg have fjernet med det Techlusion FI modul som er på vej fra staterne). Efter jeg fik SM styret har det været svært at lave noget der kunne minde om en power wheelie (der var "BMX" standard styret trods alt nyttigt) men nu var de spjældplader er væk virker det som om at den kan igen
Anyways så har jeg også skiftet baggrundsbelysningen i displayet ud med blå LEDs - og det er for liret! Har ikke fået taget nogle billeder endnu, men det ser fedt ud når solen er gået ned og displayet kommer til live. Og det er pisse let at udføre: 3 LEDs, 3 1/4W 200 Ohm modstande og lidt fingersnilde - thats it! Yeehhh haa!
God vind derude!
apr 2007
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 21
I går hoppede den af under kørsel og adskillige liter føde strømmede ned på den varme motorblok før jeg opdagede det og fik kvalt gassen - den skal give et klik (og det kræver at ret hårdt tryk med fingrene).
Lir!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside