{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
586 visninger | Oprettet:

Uheld :o( {{forumTopicSubject}}

Ja så skete det oz for mig..
Jeg kom kørene på mariagervej, ud fra Q8 lige efter Boulevard grillen køre en kvinde ud lige foran mig, jeg bremser og prøver at undvige men vælter og får en tur hen af asfalten og snitter kun lige bilen.
Hun opdager slet ik noget før hun kigger i bakspejlet hvor jeg står og vinker og kyler min hjelm efter hende..
Cyklen har fået en ret hård tur, kåbe, blinklys, tank, sæde, spejl, side skjold er ødelagt :o(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Uheld :o(
  • #1   7. jun 2007 Har bare lidt ondt i benet og en hånd, ellers okay..
    Men det var oz et meget træls sted hun skulle ud, hun kene ik se noget for parkerede biler og jeg kunne ik se hende før hun var der..


  • #2   7. jun 2007 det var sq da træls.. fik du fat i hende damen ?
    håber du er okay.. men det må du næsten være siden du står og kaster hjelmen efter hende..


  • #3   7. jun 2007 Jo hun så mig i bakspejlet og kom tilbage, så jeg har fået alle oplysninger på hende..

  • #4   8. jun 2007 ÆJ, hvor trist, Brian! Håber du klare den.. Har selv lige været hele turen igennem så ved præcist hvordan du har det! Du skal være glad for der ikke skete noget med hovedet! Har selv gået med eftervirkningerne fra en hjernerystelse, da hovedet mødte døren på den pågældende bil med 30-40km/t. DET er bare noget skidt, kan jeg love dig for!

    Håber snart du er kørende igen! smiley


Kommentér på:
Uheld :o(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce