Lidt stille herinde {{forumTopicSubject}}
Når min kæreste går på MCG kan side her i evigheder og læse indlæg og diskutioner i hans grupper... Her sker der ingenting... Er der ikke noget der har noget at fortælle??
Det behøver vel ikke at være om Mcér, skriv hvis din kæreste er en idiot eller at du har oplevet det mest fantastiske du bare må ud med!! Bare for at vi kan lærer hinanden lidt at kende herinde også hvis vi skal mødes på træffene... Og det tyder jo på at jeg kommer til at møde en masse af jer på skagen!! jeg er let at finde! det er mig der sælger og syer mærker på vestene... smiler
Jeg skal til forundersøgelse til galdestensoperation idag... så går der ca. 4 uger før jeg skal opareres hvilket passer ind i ugen op til vores klubtur... jeg håber bare at jeg kan tage med alligevel! det plejer at være vildt sjovt...
Nå nu vil jeg gå i bad, inden jeg skal afsted! Jeg håber ikke det er noget med nåle...
maj 2007
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 66 Svar: 476
stakkels dig. Har ikke selv prøvet det, men har en veninde der har været det samme igennem. Det gik heldigvis hurtigt med at komme på benene igen. Hun passede sin forretning som tidligere allerede efter 3 dage - så det er håb forude
maj 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 18
maj 2007
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 66 Svar: 476
mar 2007
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19
Vi regner også med at komme til skagen,,,,er der nogen af jer der har været der før? Er det et godt træf?
nov 2006
Følger: 168 Følgere: 157 MC-er: 2 Emner: 151 Svar: 1.574
God weekend c",)
Lidt stille herinde
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside