{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem er du ???
  • #1   9. maj 2007 Nå men mig selv....c",)

Jeg hedder som sagt Gitte er 40 år og har snart mit kort til mc. så Savagen kan komme ud og få noget luft.
    Ellers læser jeg til social pædagog, har 1½ år tilage, jeg er alene med to knægte på 13 og 16.
    Bor i Odense N og er altid frisk på en kører tur, jeg er hende der er frisk på et træf og fælles hygge..

Elles er jeg prøvemedllem hos ZIPCODEMC jeg er også med i Fuckhovederne fra Århus c",)

• #3   9. maj 2007 Jo jo kigge nu ellers før jeg lave den her tråd....
    Men den hed nu noget andt.... Sorry sådan går det så....

• #4   9. maj 2007 Jeg Hedder Søren smiley
    Jeg læser til daglig til datamatiker på Tietgenskolen, og i min fritid arbejder jeg lidt i netto i fuglsang! Jeg tog mit mckort som 19årig og havde en rigtig dejlig 1. sæson på en gs500. Den blev dog solgt til fordel for en bil da det blev offseason.
    Nu har jeg så fået en fzr 600 som jeg er rigtig glad for smiley Jeg er osse altid frisk på en tur, hvis vejret er til det, bor i odense C, og er tilflytter, så jeg kender ik en skid til byen. Det eneste jeg har styr på er hvor mcforhandlerne ligger smiley

• #5   9. maj 2007 Haha Søren det er jo min Netto c",)

• #7   9. maj 2007 hehe Gitte! så er du en af dem der står og håber og skriger om at vi skal åbne nogle flere kasser osv??? smiley

• #8   9. maj 2007 Nej kunne jeg ikke drømme om :-)))
    Men har set din mc IRL c",)
    Det har jeg jo så nok også dig..........hehe

• #9   9. maj 2007 hehe den holdte foran banken? ja, bare klask til mig hvis du ser mig, ikke sikker jeg fatter det, men det er da et forsøg værd smiley

• #11   9. maj 2007 Nemlig ja.....
    Det gør jeg da bare så c",)

• #12   9. maj 2007 så skal du ikke komme for godt igang smiley ej jeg sidder for det meste ved kassen og sumper smiley

• #13   9. maj 2007 Pernille er navnet. Og under dette navn findes en lettere tosset tøs.. Arbejder som Tømrerfaglærer på Odense Tekniske Skole......ELSKER bare min Bandit og bruger derfor meget tid på nakken af den... Er medlem i klubben Zipcode Mc, hvor Gitte er prøveklud..;-) Her bruger vi meget tid til at køre rundt til de feste hvor vi stadig kan komme ind..hehe Ej, pjat.. Vi kan bare godt lide at have det sjovt og feste sammen med andre der deler vores interesse...
    God vind og dækrøg fra

Pernille, Zipcode Mc

• #15   9. maj 2007 hehe kent så er det jo lige dig jeg skal have fat i når jeg nu får fat i en kåbe til min cikel smiley

• #17   9. maj 2007 Jamen sa vil jeg da ogsa vaere med igen.
    Jeg hedder Jorgen og bor i odense. Jeg er 20 ar og har en dejlig lille xs400.
    Jeg arbjeder i rema 1000 bolbro og pa abar. Til august skal jeg starte pa OTS med mc mekaniker udd. Sa det skal nok blive sjovt. Ellers roder jeg meget med computer og kan godt lide at tage billeder og gore noget ved dem.
    Glaeder mig ihvert fald til at mode nogen mennesker som ogsa har MC da jeg faktisk ikke rigtig kender nogen nu.
    Sa en tur er jeg altid frisk pa (hvis jeg ikke arbjeder, som jeg altid gor smiley

• #18   9. maj 2007 Hehe Jørgen har du fået lærerplads eller er det grundforløbet du starter på ?
    For der starter min soøn også d 6-8

• #19   9. maj 2007 Nej det har jeg desvaerre ikke. Det er kun grundforlobet. Sa jeg skal nok til KBH eller sadan noget nar jeg engang er faerdigt med det.
    Jamen sa kan det jo lige frem vaere jeg kommer til at ga i klasse med ham smiley

• #20   9. maj 2007 Okay ja han vil også gerne være mc mekaniker, vi kører ud og besøger de forskellig mc værksteder her i løbet af sommeren....
    Ja det kan det jo lige frem være.... smiley

• #21   9. maj 2007 Hehe, det har ogsa vaeret min plan at gore det smiley Sa far jeg ogsa lidt konkurance der smiley Men vil gerne bare have den uddanelse, og sa tror jeg at jeg tager fotograf uddanelse bagefter. Syntes nemlig det er godt at have noget ervhers uddannelse, har ogsa en HTX sa regner ikke med jeg skal have sa mange timer smiley

• #22   9. maj 2007 Ja okay, det er også fedt nok men han ved jo også hvad han vil ha den her uddannelse så militær, for derefter at skal ind til politiet....
    Men nu ser vi, for der kan nå at ske meget når man er 16 år...

• #24   9. maj 2007 hej så må jeg vel osse hellere skrive lidt om mig selv, er 33 år og er udlært anlægsgartner men det gider jeg ikke rigtig og arb med mere så jeg blev rejsemontør istedt men ville godt hjem og arb igen og til kæresten så nu arb jeg i odense ved fj natursten aps. hobby,,, rigtig gættet, nemlig mc, bor i en lille by uden for ørbæk der hedder ellested. jeg har endelig fået mit sæde da det skulle polstres om da jeg har gået i vinter og bygget den gamle exup om da jeg syntes den så lidt tung ud af bag, det var lidt om mig håber vi ses der ude..

• #25   9. maj 2007 Flemming.
    32, gift med Anette som er ved at tage MC-kort.
    1 dreng 2 mindre piger 6,3&1år.

Projektleder/programmør ved TAC, som laver bygningsautomatik, jeg har blandt andet en finger med i spillet ved det luft det bliver blæst rundt på OUH og Rosengårdscentret.
    Mine hobbyer kan man hurtigt få færden af ved at tjekke min hjemmeside www.fj-hobby.dk
    Har kørt MC altid, har 7-9-13 aldrig kommet rigtigt galt afsted, har til dato nået at se situationerne inden de blev til rigtige ulykker.
    Jeg er vokset op på min fars MC værksted (Fyns Nimbus Center) i Heden på midtfyn.

• #26   10. maj 2007 Hej

Jeg hedder Henning er 33 år bor på en gård uden for glamsbjerg er gift og har en søn på 3 år

Jeg er udlært elektriker, telemontør, antende montør og netværks montør. Blev lidt træt af det så jeg kom ud på en produktions platform (bordplatform) i nordsøen som produktions teknikker.
    Jeg fik mit mc pap som 18 år, og fik faktisk først min egen mc for omkrig 7-8 år siden, ind til da lånte jeg venners mcer så jeg har kørt rigtig mange forskellige cykler.
    Jeg er altid frisk på at køre tur når jeg altså lige er hjemme fra arbejde, håber man kommer til at møde nogen her inde fra da mange af mine venner ikke har mc mere smiley og det forstår man jo ikke.
    God sommer til alle her inde smiley

• #27   10. maj 2007 heyy jeg hedder kasper .
    jeg bor sammen med den lækkerste tøs og mine 2 børn på 5 og 1 1/5 år
    har haft kørekort i lige godt et år.
    jeg arbejder nat på odense sygehus
    jeg er 25 år og bor i næsby hovdebroby

• #28   10. maj 2007 Hey...
    Er døbt Camilla, er 33 år, det er min 4. sæson på mc, er til hverdag i lære som tømrer hos et firma i Odense. Jeg bor pt. i Langeskov, men håber at flytte til Odense inden længe. Jeg har været med til at starte Zipcode Mc op for lidt over et år siden, og er Præzz for klubben.
    Kører på Gsx 750f, gammel svend fra ´89, men den kører godt.
    Vi ses forhåbenlig ude på vejen....

• #29   15. maj 2007 Hej.

Jeg hedder Martin og er 27. Jeg fik lille mc kort da jeg var i militæret, så det kostede mig ikke en krone smiley

Jeg læser til Datamatiker sammen med Søren P. i Odense og er også født der.

Jeg har tidligere haft en Kawasaki ER-5 hvilket var en lækker lille sag. Men for 2 år siden købte jeg en splinter ny Suzuki GFS 650S og der er jo lidt noget andet. Der er mere riv i sådan en. He he.

• #30   21. maj 2007 Hejsa..

Jeg hedder Randi og er 25 somre..
    Bor på vestfyn sammen med kæresten gennem knap 5 år. Han kører SV 1000 fra 06.

Jeg fik kortet i marts 06, så er stadig lidt ny..

Jeg kører en kawasaki gpx 600 r, en lille fin begyndercykel, især til korte ben.. :0)

Vi tager meget til træf og er stamgæster ved Karolines og for det meste også ved Skovsøen..

• #32   21. maj 2007 Hey.
    Jeg hedder Thomas. er 30år og bor i Agedrup. Jeg arbejder på Lindø som maler.
    Køre på min Yamaha FZR 600 som jeg næsten lige har købt.
    Jeg kender ikke så mange MC køre her på Fyn, så håber på jeg kan komme til og lære nogen og kende.. :o)

• #34   26. maj 2007 Ok så smiley : Jeg hedder Michael er 47år og kører på en sort Yamaha TDM900. Det gør jeg nu på 2. sæson. Jeg er bosat på Tåsinge sammen med fruen tv. på mit profilbillede. Hun skal snart til køreprøve så hun kan komme ud at trille på sin cbf600 der står tålmodigt og venter på hende.

Kommentér på:
Hvem er du ???

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce