{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.233 visninger | Oprettet:

Problem med gsxr 250 motor {{forumTopicSubject}}

Min mini gsxr kørte fint indtil tirsdag aften hvor den sku ud og trille igen... først ville den ikke starte og da jeg endelig fik den igang ku man li holde den i tomgang og reagerede ikk så gassen... endelig kom den igang og kørte afsted... den ville dog ikke rigtig tage omdrejninger så holdte ind til siden og gassede op.. hvorefter jeg observerede at der stod flammer ud af udstødningen... smiley valgte at køre tilbage hvor den kørte af lort og ville ikk tage gassen...
kørte den hjem næste morgen hvor jeg observerede at den kun ku køre forholdsvis normalt ved 3-6000 omdrejninger og fra 10-17000 omdrejninger.. hvor den dog slet ikk trækker optimalt men larmer helt anderledes...

Har prøvet at se om den køre på alle 4 cylindre men alle 4 udstødningsrør bliver varme... tænkte det evt kunne være tændingen.. har inden for 500 km skiftet alle 4 tændrør... men 2 tændkabler har det ikke super godt.. men prøvede at smække en skruetrækker i og det gnister lystigt...

En kort resume af teksten: Der stod ild ud af udstødningen... larmer mere og en helt anden lyd... som om den dør imellem 6-10.000 omdrejninger... trækker ikke optimalt i de andre omdrejninger.... alle 4 cylindre køre....

Mvh Helge...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problem med gsxr 250 motor
  • #1   26. apr 2007 Når du kobler fra, når du køre, dør motoren så

• #2   26. apr 2007 følger lige med her

• #4   26. apr 2007 næ.. den køre sårn oki i tomgang.. lyder ca som den plejer.. har dog lidt problemer med at starte...
    men den kan skam godt sætte igang og sårn set også køre... køre bare af lort og trækker ikke for en skid.. smiley
    så tror ikke den køre på alle 4 cylindre... sys bare jeg har tjekket det både ved udstødningen og ved at se om der kommer en knist ved alle tændkabler.. smiley
    ps undskyld ventetiden men var på arbejde..

• #7   27. apr 2007 ja men sys jeg har tjekket om den køre på alle cylindre... men kan selv være at det er 2 problemer som er kommet på samme tid... smiley
    en i gsxr forumet snakker om at det er en gummipakning i kaburatorerne...
    så kan være den har et dårligt tændrør og en utæt pakning.. vil jeg prøve at undersøge i dag...

• #9   29. apr 2007 fundet ud af mere?

• #10   30. apr 2007 Ja har været ude og snakke med min lokale forhandlere og har snakket med nogle andre grutter som ved en del om motorcykler...
    Så nu har jeg lige pillet kaburatorene af motorcyklen...
    har fundet ud af at den der ting som bliver hevet op sammen med den som lader mere luft strømme igennem er faldet af.. så skal lige have den skildt ad og så have det ordnet..
    så problemet har vidst været at cylinder 2 kun har fået luft og ingen benzin.. smiley
    men når jeg har fået de skide skruer af og fået det lavet og samlet skal jeg nok skrive hvad status er..

• #11   1. maj 2007 Så problemet løst så i må hellere li få at vide hvad fejlen lå i hvis i nu kommer ud for det samme..

Skildte kaburatoren af og en af de som bestemmer hvor meget luft og benzin som kommer ind i cylinderen havde skildt sig selv ad...
    Det var på cylinder 2 som vi havde mistænkt for at være et tændingsproblem...
    men efter jeg samlede den der dims som går op og ned og sørger for samme mængde brænstof som forøget benzin virker det bar... smiley så det jo godt nok... så kan jeg komme ud og nyde det gode vejr..

Kommentér på:
Problem med gsxr 250 motor

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce