4. aug 2005 Følger: 131 Følgere: 137 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.267
Bakkeåbning 2007 {{forumTopicSubject}}
<b>Bakkeåbning 29.3. 2007-03-14</b>
<b>Hej Tøffere</b>
Vi har tidligere berørt årets Bakkeåbning 29.3.2007, og ved den lejlighed fremførte Martin J, at der hos ham er en velegnet parkeringsplads, hvor vi kunne mødes og samlet trille over i Nørrebrogade!
Ifølge Martin bør vi være samlede hos ham allerede omkring kl. 16, for så at flytte os ind i ”gaden” kl. 16.30 eller så, idet vi ellers ikke vil kunne finde plads samlet.
Dette efterlader os et antal muligheder:
Folk sydvestfra vil kunne mødes på rastepladsen ved Karlslunde – E47/E20 og køre samlede herfra kl 15.20 mod Nørrebro!
Folk der kommer vestfra vil kunne mødes hos Shell på Vigerslevvej 229 - lige til venstre, hvor Holbækmotorvejen slutter- og køre samlet herfra kl. 15.30
Folk Nordvestfra vil kunne mødes på Statoil tanken Ballerup Byvej 115 og køre samlet derfra kl 15.30.
Endelig vil man kunne køre direkte til ”Martins P-plads” - (link fjernet) - og være der kl. 16.00.
Jeg går ud fra, at ikke alle er lige godt kendte i Københavnsområdet, hvorfor det vil være godt, hvis der kan være en eller to frivillige opsamlere på hvert sted.
<b>I skrivende stund er min egen deltagelse ikke sikker, så det vil være godt, hvis der er en håndfuld frivillige, der kan sige ”Ja” til at guide fremmødte fra de tre opsamlingssteder ind til Martin!
Jeg vil bede frivillige ”guider” om at melde sig i denne streng.</b>
I øvrige deltagere vil jeg bede melde jer til i den <i>separate streng</i> der hedder <b>”Tilmelding til Bakkeåbning.”</b> Denne vil indeholde adresserne på opsamlingsstederne og de relevante mødetider. Kopier indlæggets sidste udgave, skriv dit navn under det sted du møder og send indlægget igen.
På forhånd tak
Med venlig hilsen
Knud
maj 2006
Følger: 113 Følgere: 87 MC-er: 10 Emner: 143 Svar: 4.092
Men det bliver på min RF600R =)
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 137 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.267
Om du så kommer i bar røv og bindeslips på en dræsine - så er du jo meget velkommen - og det er fedt at få en positiv tlkendegivelse med så mange KM bag!
Bakkeåbning 2007
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside