{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.019 visninger | Oprettet:

Min dejlige pålidelige Magna {{forumTopicSubject}}

Skrevet: 03-03-2007 11:21:05 Slet hele emnet

Har lige været startet for første gang siden foråret.

Den startede første gang der blev trykket på knappen, og så var den der - LYDEN!!.....

Som kalder og lokker og forsøger at overbevise mig om at der nok ikke er ret meget salt på vejene. Og at den jo allivevel trænger til et "bad" der kan skylle vinterens støv væk..

Jeg tror jeg skal i kælderen og finde lædertøjet frem...

/Pia

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min dejlige pålidelige Magna
  • #1   3. mar 2007 Ahhhhhhhhhhh

Det var koldt, og det bliver sikkert endnu koldere at skulle vaske den senere - men det var det hele værd!!

Skal lige ud en gang mere senere. Datteren vil køres til børnfødselsdag på MC, og så skal tanken fyldes op.

KOM SÅ FORÅR - JEG ER KLAR!

• #2   3. mar 2007 Jamen Pia dog, hvordan kan du gøre dette IMOD MIG der afventer en benzinhane fra USA, og så på en dag, hvor min svoger var forbi med på hans nymalede viffer - depra !!!!

Jeg tror jeg finder en anden hobby smiley

• #3   3. mar 2007 Hov Palle.

Hvor har du bestilt den benzin hane. Faktisk burde vi jo annoncere herinden inde vi bestiller hjem fra USA, så kan man jo spare lidt ved at bestille hjem sammen - hvis man bestilller samme sted..

Jeg har lige fået et bagsæde hjem fra Bike Bandit. Dyrt - men hvad gør man ikke når datteren forlanger at sidde bag på mor ;O)

Jeg kan godt forstå hvordan du har det. Sonny havde de på samme måde i dag. Han skal have malet en skærm og en plov inden han kan komme på gaden - og så lige ordne en lille "formalitet" med noget momspjat.

Men vi håber han er kørende inden 29. marts. Hvad med dig?

• #4   4. mar 2007 Hej Pia
    Ja hanen kunne jeg ikke få her i dk, og jeg havde bestilt et skjold hos ham og var så heldig at han havde en brugt hane.

Jeg tænkte ikke lige over at annoncere det her, men må fosøge om jeg kan huske det næste gang - jeg er jo trods alt i den alder hvor man kun kan huske 40 år tilbage smiley

Jeg har haft rigtig mange problemer med at male den og ikke alt er lykkedes, men den bliver klar, og jeg må så få malet den af en prof næste år.

JEG kan næsten ikke vente og nu skinner solen også helt vanvittigt.

Jegh må løbe mig en tur og stikke hovedet ned i en snedrive.

Hils Sony, og det der med moms er noget opreklameret - han kan da bare nappe dine plader.

God tur hvis du skal ud i dag - du kan jo bare have ham bag på smiley

Kommentér på:
Min dejlige pålidelige Magna

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce