{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
725 visninger | Oprettet:

Kawasaki GPZ 500 S - Erfaringer {{forumTopicSubject}}

Har læst et par test's, hvor den ene er lidt skeptisk, og den anden syntes maskinen er ganske god.
Jeg vil høre om i har nogle personlige erfaringer med den, eller på anden måde kan fortælle mig om denne cykel er værd, at kigge på som min første begynder cykel smiley

/Stephan

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kawasaki GPZ 500 S - Erfaringer
  • #1   21. feb 2007 Læs hvad jeg skrev i den tråd du startede i forummet.
    Sammen med CB500 er det den der er sjovest på landevejen, stabil motor når den er passet og stærk nok til touring med fuld oppakning og passager.
    Følger med langt større maskiner på en snoet landevej.

/
    Jesper

• #2   21. feb 2007 Ja nogele fine svar du giver smiley Vil bare høre om andre også deler din begejstring.

/Stephan

• #3   21. feb 2007 Har ikke selv kørt den men har prøvet siddet den og under søgt en del om den , synes det ser ud til at være en fed maskine over vejer den stadig meget , men TOP DK synes jeg skal betale 15000 i kasko så, hvis det blir en gpz så bliver den gammel og med ansvar

• #4   21. feb 2007 Hey Stephan

Har ikke selv prøvet at køre den, men har ligesom David siddet på den!! Og den er virkelig komfortabel og dejlig at sidde på, j investerer i en ER-5, som " mere eller mindre" er ligesom en GPZ'er, bare uden kåbe!!
    Har også læst en del test om den, og den får da gode anmeldelser, og jeg ville da sige at det er en god begynder cykel, men hvor der også er lidt sjov i den til senere hen!!

http://www.youtube.com/watch?v=J1s3WeEURSc

Kommentér på:
Kawasaki GPZ 500 S - Erfaringer

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce