Tøffedyrene!

Tøffedyrene!

Medlemmer: 720
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
755 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Tak for velkomst af min nye cykel! Tak for velkomst af min nye cykel!

Tak for kommentarerne til Triumphen.

Også tak til Stauffenberg for din "Lav". Den er jo ubeskriveligt grim og teksten er forkert og mangelfuld.

Det er så dejligt overskudsagtigt, at du sådan kan glæde dig på andres vegne - ironi kan forekomme smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tak for velkomst af min nye cykel!
  • #2   27. mar 2016 Nej Muffi. Hvis mit valg stod imellem en lav eller ikke at kommentere, ville jeg vælge det sidste.

Sådan er vi jo så forskellige.

Det er nok noget personligt du skal af med når man læser din sidste kommentar.

Håber du får lidt fred med dig selv min ven.

• #4   27. mar 2016 Har jeg gjort det?

• #5   27. mar 2016 Sorry Mufi

Jeg troede det var en af de jokes hvor man opretter en Barbie-cykel i lilla med et klistermærke på for sjov.

Kan man slette en lav?

• #6   27. mar 2016 Har nu givet en meget fortjent Ekstra Høj til dit projekt smiley

• #7   27. mar 2016 Jeg er ikke helt med... Men hører da en del for at jeg vælger de farver jeg har valgt. Men tøzerne ka´ li´ det og datteren mener at jeg skal beholde dem. Så den forbliver som "Flamingoen", et navn som den i øvrigt fik af en anden gut på galleriet.

Ja, man kan ændre sin vurdering. Det ville jeg i grunden osse gerne med din bike, da det jo er en Triumph og da den er yderst teknologisk. Skulle jeg ha´ en fabriksny bike, var Triumph da osse det eneste valg for mig. Dog nok en mere tilbagelænet model.

Nu agter jeg at lukke den ned her inden der går for meget sandkasse i den. Ændre derfor osse min vurdering til en mere ærlig smiley

• #8   27. mar 2016 Du er sgu en guttermand Mufi!

Kommentér på:
Tak for velkomst af min nye cykel!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce