{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.069 visninger | Oprettet:

For meget larm {{forumTopicSubject}}

Jeg skal en tur på Padborg Park med husabergen og har et par spørgsmål omkring larm.
Lige nu har jeg et akropovic udstødning på det larmer lidt. Der er dog en db killer til.
Det gør det org udstødning knap så meget, men der er helt "glat" indvendig. Mit spørgsmål er så, skal jeg sætte det org på og håbe det ikke larmer for meget eller skal jeg sætte akro på da jeg kan sætte mere dæmpning ind bag db killeren?
Det skal siges at den skyder lidt som en enstamper nu skal gøre.
mvh Gert

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  For meget larm
  • #1   13. maj 2015 Hvis det er orginal så kan de da ikke sige noget til det, hvis der evt er flere der larmer så mister i køretid eller skal holde pauser for at støj niveau ikke overstiger det de nu må larme på en dag. Du kan evt høre om hvor de har deres støj målere henne på baner også slappe lidt af der. Ring evt til dem og hør ang den orginale, de ser rød når der står akrapovic på udstødning:D men du får en super dag på husa meget få mennesker kan følge en sm cykler hvis du ellers kan give fruen klø ha ha

• #2   13. maj 2015 Jeg var på Jyllandsringen sidste år, der var det ok bare vi havde db killer i.
    Havde dog "syet" to stål svampe ind i lyddæmperen også smiley så var den akrapovic stille som en ninja!!

• #3   14. maj 2015 Gert hvornår skal du derned ?? Og hvor kommer du fra ?

• #4   14. maj 2015 Den 26. maj.
    Vi er et par stykker fra Haderslev

• #5   14. maj 2015 Lige noget for dig per:D men cyklen skal sikkert være på plader så din aprilia kan sikkert ikke være med.

• #6   14. maj 2015 Det behøver man ikke. Der er tre grupper. Vi kører i gruppe 1 for dèr skulle forsikringen dække. gruppe 2 og 3 er der masser af banecykler.
    Jeg er mener ikke man må køre i gruppe 1 uden plade, da det giver lidt bøvl hvis man kører ind i en anden

• #7   14. maj 2015 Jeg ville for fællesskabets skyld sætte max dæmpning på, hvis der er en der larmer for meget mister i alle køretid pga støj kvoten, det er lidt ærgerligt

• #8   14. maj 2015 Ja det var sxv'ern jeg havde i tankerne, sidst jeg kørte på den, røg kortet et år.
    Så det er på tide den bliver luftet igen.

• #9   14. maj 2015 Jeg er godt klar over at den skal dæmpes så meget som muligt, og at hele passet bliver stoppet. Og det var jo egentlig ikke spørgsmålet.
    spørgsmålet er om jeg kan dæmpe acropovicen MERE med db killer og grydesvampe end det originale uden noget.
    problemet er jo at hvis jeg sætter det originale på, og det så larmer for meget, har jeg ikke nogle muligheder for at dømpe det yderligere da jeg ikke kan få db killer eller grydesvampe i uden at bore huller.

• #10   14. maj 2015 min gamle 660'er med akrapovic + lyddæmper og svampe larmede mindre end en 660'er med std udstødning smiley

• #11   14. maj 2015 ok tak. Så er det vist det jeg prøver

Kommentér på:
For meget larm

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce