Suzuki Intruder

Suzuki Intruder

Medlemmer: 290
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
2.433 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

nyt styr + risers vl 1500 nyt styr + risers vl 1500

hey. jeg var idag oppe i bikeshoppen for og finde etstyr i stil med det på billedet, det havde de ikke hjemme og sagde desuden at de ville koste op mod 4000 og lave pga forlænger kabler + div. kan det passe man skal igang med sådan en dyr ombygning for og få et andet styr på end det orginale høje ?

evt link til styr og risers er velkomne det er 25mm styr smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nyt styr + risers vl 1500
  • #1   5. apr 2015 Det afhænger af...

Hvis du får et for bredt styr, så er dine kabler ikke lange nok. Så skal der laves ny el, gaskabel, slanger til bremse, kobling osv.

Med timeløn på et værksted inkl. dele/materialer, så er 4000kr nok ikke helt ved siden af.

Skal det være billigere har du to muligheder:

- Finde et styr, hvor dine nuværende ledninger, kabler og slanger kan nå (nemmeste og billigste løsning)
    - Selv forlænge ledninger, kabler og slanger. Du kan formegentlig købe færdiglavede kabler, slanger osv. til din model, men så løber det hurtigt op igen. Jeg satte apehanger på min VS700 sidste år, jeg måtte lave længere gas kabel og bestilte bremse/koblingsslanger på mål. Ledninger kunne godt nå.

Hvis jeg var dig, så ville jeg starte med at måle hvor langt dine greb kan nå med slanger, ledninger, kabler og det hele - og så forsøge at finde et styr inde for disse mål.

• #2   6. apr 2015 Hvis du virkelig fåer brug for forlængede kabler er piriser alt i alt nok MEGET rimelig

Hvis du vil spare penge, så gør som Milling foreslår

Kommentér på:
nyt styr + risers vl 1500

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce