{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.162 visninger | Oprettet:

Gennemgang af nykøbt, brugt cykel {{forumTopicSubject}}

Hey guys!

Jeg købte i sensommeren en CBR 954 fra 2002. Den havde ikke kørt så meget i 2013, og endnu mindre/slet ikke i 2014. Udover at skifte det ene dæk for at få den igennem syn og omregistreringen, gjorde jeg intet. Nu synes jeg, den fortjener en klargøring, der udover olie+filter som minimum indeholder et check af at "alt" er, som det skal være.

Jeg har aldrig været flittig bruger af værksteder, så vil gerne trække på jeres viden og erfaring. Hvem kan i anbefale? Uden jeg bliver taget i r*ven for at checke, tingene forhåbentlig er, som de skal være.
Jeg synes ellers, der altid har været forårs-service-klargøringstilbud, men har intet set i år smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gennemgang af nykøbt, brugt cykel
  • #1   12. mar 2015 FV Motor i Borum er den bedste! Kontakt du roligt Finn som han hedder. Og han er helt fair med prisen.

• #3   13. mar 2015 Sørg for at hjulene er spændt på, som de skal være, og hvis de er det, kan du mærke dig frem til alt det andet. Foretag også et olieskift. Og så kør.

• #4   13. mar 2015 Probike i Lystrup er ren Honda - på alle måder. De fik min CBR til at se ny ud for 500 kr, men da jeg ville have dem til at vaske en Yamaha inden salg, sagde han at han gerne ville vaske, men jeg skulle komme med en Honda! smiley De ved hvad de laver.

• #5   13. mar 2015 Havde fandeme også vasket din Honda for 500! smiley

• #6   13. mar 2015 Like a boss, Det er jeg ikke så sikker på at du ville smiley Jeg har før brugt 5 timer på at vaske og pudse mc, og det levede altså stadig ikke op til hans resultat. MC'en stod som ny, også helt tæt på. Dengang var det forud for et kommisionssalg hos ham. Ham som endte med at købe mc'en, ville forhandle om prisen, hvorefter han fik at vide at så skulle det gå gennem mig og var et privatsalg. Bottomline, han fik en billigere motorcykel, jeg fik mere end ved kommisionssalg og ProBike tog intet for det selvom de havde haft min mc stående til salg i butikken i to uger.

• #7   13. mar 2015 5 timer???

Lampeolie og bremserens er det eneste du skal bruge. Det tager da højst et par timer i hånden?

• #8   13. mar 2015 Like a boss, Det handler jo om ambitioner, og det er jo nok grunden til at jeg ville betale ham 500,- for det og ikke dig smiley God weekend smiley

• #9   13. mar 2015 Jeg bruger brdr sejr på Randersvej i Århus og er rigtig glade for dem de laver alt men er specalister i Honda og suzuki spørg efter Benny

• #10   17. mar 2015 jeg bruger også brdr Sejr. De er flinke, dygtige og klar til at hjælpe.

• #11   17. mar 2015 Tak for inputs.
    Det er endt med, jeg har købt 4 Liter Castrol Power 10W-40 og HiFlo HF-204 oliefilter hos landberg.dk til 402,- inkl. fragt.

Når jeg har fået det klaret, er der en venlig sjæl, der har tilbudt, jeg kan komme forbi hans garage, og vi kan gå cyklen igennem sammen. Jeg har ingen grund til at tro, der er noget i vejen, så forhåbentlig er det bare at checke tingene er, som de skal være.

Igen, tak for svarene.

Kommentér på:
Gennemgang af nykøbt, brugt cykel

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce