1.340 visninger
|
Oprettet:
Alternativ bagud montering {{forumTopicSubject}}
Prøvede lige med noget bagud montering. Synes selv det blev okay, men til en anden gang måske det skal pejes lidt længere nedad, så man bedre kan se potten.
www.youtube.com/watch?v=duhAWpA4gzE
Monteret med chest-mount rundt om det nedeste af mit ben. Ekstern mikrofon tilkoblet min telefon og derefter synkroniseret med videoklippet fra gopro.
apr 2006
Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.550
Forøvrigt - som inspiration - så læste jeg om en rigtig Ole Opfinder på det engelske GTR forum, som havde monteret en RC mini-servo bagerst på MC'en og en bette controller på styret, således at han kunne dreje hele setup'et smooth 360gr. Måske et projekt for dig?
jul 2013
Følger: 28 Følgere: 224 MC-er: 9 Emner: 48 Svar: 815
Har du et link til tråden?
feb 2013
Følger: 5 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 2.038
2, 3silver 3black?
I fald det er sidstenævnte og hvis du alligevel bruger gopro studio til editing eller lign, så ville jeg anbefale at filme i 1440
Skal gerne skrive hvorfor
apr 2006
Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.550
Se dette link:
https://www.youtube.com/watch?v=jSbfVdX5mlo
Søg evt. på andre video'er han har lavet.... en rigtig opfinder - desværre mistede vi Mg Valerio pga. hjertestop tidligere på året!
feb 2013
Følger: 5 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 2.038
Man sku næsten tro der var brugt stabilisator når cyklen sådan bevæger sig lidt i billedet.
Men skønt der ikke er de vibrationer som når man klistrer det på selve cyklen
jul 2013
Følger: 28 Følgere: 224 MC-er: 9 Emner: 48 Svar: 815
Det er desværre kun en gammel HD2'er. Jeg optager i 1080p ved 30FPS. Hvorfor er det en fordel med 1440p hvis man har en 3 Black?
Ja okay, det ser godt nok også fedt ud! Trist han er gået bort.
Tak skal du have. Ingen billedstabilisering brugt. Jeg synes klart mest om at have kameraet solidt monteret på kroppen frem for på MC'en selv, netop pga. Vibrationer.
Ja det var sgu da også en smart idé! Det tror jeg hellere lige jeg må prøve næste gang! - Fede videoer du har i øvrigt. Er vild med redigeringen på den du linker i #7
Alternativ bagud montering
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside