Suzuki Intruder

Suzuki Intruder

Medlemmer: 290
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forskel....
  • #1   3. aug 2014 Lyder spændende dit projekt..
    Jeg kender ikke forskellen men havde overvejet en vs 800 på min vs 750. Men ved ikke om det kan lade sig gøre at bytte lige over der...

• #2   3. aug 2014 Så vidt jeg ved (uden at være ekspert) er de største forskelle at vx800 har en anden gearkasse (den samme type som VS1400 kører med), luftfiltrene hænger sammen, og at kaburatoren er en anden. Det burde kunne lade sig gøre uden de helt store modifikationer.

Sjovt nok er motoren fra vx800 baseret på vs750 motoren - ikke vs800'erens. Jeg har selv overvejet samme operation, men har aldrig fundet ud af om den passer direkte i stellet på min vs700.

• #3   3. aug 2014 VX800 har kabeltrukket kobling..

profilbillede
  • #4   3. aug 2014 Der er enkelte forskelle. Mig bekendt lader VS600 - VS 800 sig uden videre skifte rundt.

VX 800 er født med en lidt længere kardan og slipperkobling, men den sidder vist i bagtøjet. Til genhæld har VX lidt andre topstykker, lidt skarpere knaster og en noget anden filterkonstruktion. Endvidere er koblingen mekanisk på VX800 og den har vist et andet fødesystem -vacuumventil og ingen benzinpumpe som VS maskinerne. Det er altsamme lidt varierende, men du skal nok have klørene i en og se om motorophængene sidde rigtigt, resten kan nok uden videre fixes.

Kommentér på:
Forskel....

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce