{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.182 visninger | Oprettet:

Prøvekørsel af nye modeller hos Yamaha Store Ringsted lørdag d. 12.4. {{forumTopicSubject}}

God aften derude!

På lørdag afholder Yamaha-forhandlerne åbent hus, hvor de præsenterer og tilbyder prøvekørsler af bl.a. de smarte nye MT-07 og -09-modeller.

Jeg har tidligere aftalt med Jon hos YSR i Ringsted, at han gerne vil lave en særlig uden-for-åbninx-tid-seance bare for TirsdagsRødderne, så jeg har gået og ventet lidt på en tør og sikker april-vejrudsigt. Men nu gør vi i stedet det, at vi laver en tur ned til Ringsted på lørdag, nu hvor de alligevel har åbent hus.

Hvis det så bliver kedeligt mc-vejr lørdag, ja, så kan vi jo godt tillade os at blive væk fra Jons ÅH og prøvekørsler, og så kan vi jo stadig lave en sær-aftale med ham om prøvekørsler mv. på et andet, mere gunstigt tidspunkt senere i april.

Men selvfølgelig bliver det godt vejr på lørdag!! smiley

Der er ÅH fra kl. 10-16, men jeg vil lige høre Jon, om han ikke kunne have lyst til at åbne lidt tidligere for os, så vi kunne komme helt frem i prøvekørselskøen, så jeg checker lige dét ud og vender tilbage mañana med eksakte tidspunkter.

Men grovplanen - hvis det bliver hæderligt vejr, selvfølgelig...! - bliver anywhichway, at vi rykker afsted fra havnen i Roskilde temmelig tidligt lørdag morgen, bruger et par timer hos Jon og triller en lille Midtsjællandstur efterfølgende.

Så kom frisk!

1. Gnimmelf


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Prøvekørsel af nye modeller hos Yamaha Store Ringsted lørdag d. 12.4.
  • #1   7. apr 2014 Super arrangement smiley smiley smiley - afventer nærmere afg. tidpunkt for Roskilde havn.

    1. Gnimmelf
    2. Torben S
    3.


  • #3   7. apr 2014 1. Flemming
    2. Torben
    3. Helle


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 280 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.684
    #4   7. apr 2014 1. Flemming
    2. Torben
    2a. Charles mødes derinde
    3. Helle
    4. Sajmon - nu med ombygget XT. smiley


  • #5   7. apr 2014 1. Flemming
    2. Torben
    2a. Charles mødes derinde
    3. Helle
    4. Sajmon - nu med ombygget XT.
    5.Phillipe samme cykel Mindre Gaffa Og lidt Orange


  • #6   8. apr 2014 Halløj igen!

    Jon regner med at have stinke-travlt med at gøre sig klar til sit ÅH lørdag morgen, så han kan ikke lige overskue, at vi kommer før kl. 10:00, så planen er...:

    1. Afgang fra havnen kl. 09:00-sharp med benz til randen
    2. Ca. 45 km snoet vej i SV-lig retning mod Ringsted
    3. Ca. 09:59: Ankomst til YSR
    4. Et passende stykke tid hos YSR til, at alle får prøvet det, de har lyst til
    5. Krølletur hjem mod havnen

    Jon regner ikke med, at der er særlig travlt og særlig mange kunder i butikken allerede fra kl. 10:00, så der skulle være god mulighed for at hoppe på nogle demo-cykler og køre lidt længere ture end bare rundt om blokken.

    Når vi er færdige hos Jon, så triller vi endnu en lille krølletur "hjem" mod havnen.

    1. Flemming
    2. Torben
    3. Charles mødes derinde
    4. Helle
    5. Sajmon - nu med ombygget XT.
    6. Phillipe samme cykel Mindre Gaffa Og lidt Orange
    7.
    8.
    9.
    10.
    11.


  • #7   9. apr 2014 1. Flemming
    2. Torben
    3. Charles mødes derinde
    4. Helle
    5. Sajmon - nu med ombygget XT.
    6. Phillipe samme cykel Mindre Gaffa Og lidt Orange
    7. Johnny med den samme gl. r1!
    8.
    9.
    10.
    11.


  • #9   10. apr 2014 1. Flemming
    2. Torben
    3. Charles mødes derinde
    4. Helle
    5. Sajmon - nu med ombygget XT.
    6. Phillipe samme cykel Mindre Gaffa Og lidt Orange
    7. Johnny med den samme gl. r1!
    8. Michael - stadig den lækre BMW smiley
    9.
    10.
    11.


  • #10   10. apr 2014 Halløj!

    Lille update:

    Har talt med Jon hos YSR i dag. Han har (desværre) en lille "udfordring" fsva. testkørsel af MT-07-modellen.

    Alle de MT-07'ere, han er blevet tildelt, er allerede solgt. Dette gælder desværre også hans demo-cykel, som står og afventer afviklingen af det kommende ÅH, hvorefter den skal leveres til kunden.

    Kunden er blevet lovet, at der kun foretages helt nødvendige yderligere prøvekørsler på den, inden han får den leveret. Det betyder desværre, at Jon kun vil kunne tilbyde prøvekørsler til dem, for hvem en MT-07'er vil være MEGET relevant.

    Jeg får fx ikke lov at køre på den i denne omgang... smiley ..men jeg har sagt til Jon, at du måske kunne være en potentiel kunde, Helle, så du får sikkert mulighed for en tur. smiley

    Vi andre må så nøjes med MT-09'eren - og, hvem ved?, måske også en cruiser-tur af en eller anden slax? Altså bare lissom for at få bekræftet, at dén slax ikke er noget for os...!!?!

    Dette bare til jeres info.


  • #11   10. apr 2014 MT 07 Demo dag, kom og prøv....nååå nej....., her går det godt ( alle tildelte er solgt )
    Det ville være synd for den nye ejer, hvis jeg skulle prøve den i vanlig stil - kan simpelhen ikke holde STILLE - uden at rode rundt på asfalten.
    - og det var primært den jeg ville prøve - så framelding herfra.

    Jeg ønsker YAMAHA tillykke med succes´en smiley

    1. Flemming
    2. Charles mødes derinde
    3. Helle
    4. Sajmon - nu med ombygget XT.
    5. Phillipe samme cykel Mindre Gaffa Og lidt Orange
    6. Johnny med den samme gl. r1!
    7. Michael - stadig den lækre BMW


  • #12   10. apr 2014 Tja, det er lidt øv!

    Og jo (desværre) også lidt for typisk mc-branchen.

    Men var det ikke mest '09'eren, der interesserede dig, Torben?


  • #13   10. apr 2014 1. Flemming
    2. Charles mødes derinde
    3. Helle
    4. Sajmon - nu med ombygget XT.
    5. Phillipe samme cykel Mindre Gaffa Og lidt Orange
    6. Johnny med den samme gl. r1!
    7. Michael - stadig den lækre BMW
    8. Søren, med nye dæk så en hygge tur med gruppen her er jo perfekt til at tilkøre dem smiley


  • #14   11. apr 2014 1. Flemming
    2. Charles mødes derinde
    3. Helle
    4. Sajmon - nu med ombygget XT.
    5. Phillipe samme cykel Mindre Gaffa Og lidt Orange
    6. Johnny med den samme gl. r1!
    7. Michael - stadig den lækre BMW
    8. Søren, med nye dæk så en hygge tur med gruppen her er jo perfekt til at tilkøre dem
    9. Lene K
    10. Frankie


  • #15   11. apr 2014 Hej Helle (og jer andre smiley
    Tak for info om turen sidste weekend hos Jens Winther. Jeg ville tage med, hvis jeg ikke havde børnene den dag. Jeg er mere end købsklar til noget mellem 600 og 800 ccm og pengene er sparet op smiley . Så jeg hører gerne om din oplevelse på MT-07'eren.
    God tur.
    Hilsen Pernille


  • #16   11. apr 2014 Howdie!

    Har lavet en lille krølletur til i morgen - i alt ~ 170 km havnen t/rt, med 45 km før YSR-besøget og 125 efter.

    Og forhåbentlig er der ikke for mange km grusveje på ruten... smiley

    Bli'r køligt men tørt i morgen, så vi må lige se, hvor meget vi holder til.

    Ses.


    profilbillede
  • #17   11. apr 2014 Jeg støder til jer dernede, ses i morgen

  • #18   11. apr 2014 Øv - jeg misforstod emnet - Prøvekørsel af nye modeller..........Men jeg skal stadig iføre mig læder outfit ik´?

  • #19   11. apr 2014 Nope, Lund, latex!!

    smiley


  • #20   12. apr 2014 Torben er tøse fornærmet smiley - fordi succen på MT07 er så stor så han ikke får en prøvetur

    Kom nu Torben - skal du sove længe smiley


  • #21   12. apr 2014 1. Flemming
    2. Charles mødes derinde
    3. Helle
    4. Sajmon - nu med ombygget XT.
    5. Phillipe samme cykel Mindre Gaffa Og lidt Orange
    6. Johnny med den samme gl. r1!
    7. Michael - stadig den lækre BMW
    8. Søren, med nye dæk så en hygge tur med gruppen her er jo perfekt til at tilkøre dem
    9. Lene K
    10. Frankie
    11. Allan på knallerten


  • #22   12. apr 2014 Jeg støder også til Jer dernede, ses! smiley


  • #23   12. apr 2014 Tak for tur og godt selskab, piger og drenge!

    smiley


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 280 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.684
    #24   12. apr 2014 Lige over. smiley

  • #25   12. apr 2014 I lige måde Flemming - Godt arrangeret Tak for hyggeligt selskab smiley

  • #26   12. apr 2014 Jeg kunne ikke undvære jeres selskab - og man har et standpunkt til man tager et nyt.
    Super hyggeligt - og fin tur - den del vi var med.
    - og den største oplevelse hos YSR..... var jo kagen....og det har han jo selv besluttet at det skulle være........jaaaa, stadig lidt tøsefornærmet.....prøvekørsel..??????...på hvad.... sofacykel....


  • #27   12. apr 2014 Takker for fed tur - - - og Torbens gode humør hehe - - - altid hyggeligt smiley

  • #29   12. apr 2014 Takker også herfra, Hyggeligt at køre med jer drenge og piger smiley


  • #30   12. apr 2014 Rigtig dejlig dag og en rigtig fint arrangement - tak for det Flemming smiley

    Super at Torben ændrede mening og dejligt at Helle og Olle også stødte til - en stor gruppe og trods det svære i at holde sammen er det nu sjovt når vi er mange

    PS - fik også klippet græs - perfekt dag


Kommentér på:
Prøvekørsel af nye modeller hos Yamaha Store Ringsted lørdag d. 12.4.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce