{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.092 visninger | Oprettet:

Godt Nytår til Jer alle - Nytårsbrev {{forumTopicSubject}}

Nytårsbrev:

Hej Tøffere

Jeg plejer at skrive et julebrev til gruppen. Det har jeg også gjort i år, men jeg kan ikke sende det - jeg er i dialog med sitets ejere - lortet funker ikke.

Så nærmer vi os slutningen på 2013. Det har været et godt Tøffeår, med indtil flere vellykkede arrangementer. Vi tager dem lige fra en ende af:

Der var Bakkeåbningen - hvor blev I af?

Så var der et lille Tøffetræf - lidt ander skala end tidligere, men vellykket - Tak til alle, der bidrog.

Så var der en tur rundt om anden halvdel af Fyn - stor tak til Flemming som arrangør og Kate som påfølgende påfølgende fodermester.

Så var der Bakkelukningen, hvor vi ikke kunne deltage - jeg har dog set billeder:-)

Endelig var der et Coast - to - coast arrangement, som Rene stod for i år. Det var lidt anderledes end vanligt, men godt!!!

2013 blev også det år, hvor vi pludselig fik nogle at sende tanker til:

Gerd og Gert - jeg hører det går fremad, og vi håber at se mere til jer i 2014.

Så var der Dorthe og Kim, der fik sig en grim forskrækker. Jer håber vi sandelig også at se mere til i 2014.

Forresten - 2014 regner vi da også med, at der skulle komme et Tøffetræf - igen i ny forklædning. Sidst jeg hørte om det, var der nogle, der arbejdede med muligheder.

Lykkes det, er Træffet 2015 allerede på plads i det Midtjyske højland. Jesper Slot lovede mig allerede i 2013 at fik vi 2014 på plads så skulle han nok tage vare på 2015!!!! Spændende:-)

Ellers har vi et 2014 at se frem til - måtte det blive et godt og lykkebringende år!

Skål og Godt Nytår

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Godt Nytår til Jer alle - Nytårsbrev
Kommentér på:
Godt Nytår til Jer alle - Nytårsbrev

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce