Harley Forum

Harley Forum

Medlemmer: 339
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
1.276 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Karb'en smider benzin... Karb'en smider benzin...

Hej. Efter kørsel står min karburator og hælder benzin ud af sig (S&S Super B). Det er kun når motoren er kørt rigtig varm. Når jeg starter, sprøjter der olie ud ved kæde føderen. Tænker at utætheden på karburatoren kan afhjælpes ved at skifte pakningen. Det mærkelige er at fænomenet ikke opstår efter hver tur, men kun engang imellem. Nogle erfaringer omkring emnet?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Karb'en smider benzin...
  • #3   11. okt 2013 Hej Mike. Tak for dit indlæg. Så er weekenden planlagt:-)

• #4   11. okt 2013 Og du kan få et rep- sæt til begge dele. Husk også at dens dyser tit kan irre og de skal også renses eller skiftes.

• #5   11. okt 2013 Hej Fenris. Har allerede bestilt et Master Rebuild kit til karburatoren, der er det hele med. Kender du en dansk forhandler der har rep. kit til oliepumpe?

• #6   11. okt 2013 W&W - Har de dele du skal bruge.

55-320. smiley

• #7   11. okt 2013 Og nu da du er ved at lave den kalr - så gør dig selv en tjeste.
    Sæt sådan en fætter her på.

52-370

Det er bestem ikke en dum ide. Nemmere at skifte filter, og det sidder lige i vinden retning og køler dermed din motor bedre.

• #8   11. okt 2013 Tusinde tak for hjælpen. Sæsonen går jo på hæld, det siger forsikringen ihvertfald smiley Vinteren skal gå må med at skille ad, kigge efter og rense/udskifte og samle igen. Så jeg er nok lidt klogere ved indgangen til næste sæson. Hvad renser du iøvrigt i (hvilken væske), kan forstå der er lidt forskellige holdninger til hvad der er bedst når karburator, oliepumpe m.m. skal renses.

• #9   12. okt 2013 Bremserens og trykluft. Og ultralyd renser hvis man kan låne sådan en.
    Er der ir renser jeg med autosol og så renser jeg efter med bremserens og trykluft.
    Er duserne helt irer skifter jeg dem sku bare. Det er nemmere - og tit er de jo dyset forkert især S&S da folk lader dem gå alt for fed.

Kommentér på:
Karb'en smider benzin...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce