For godt til at være sandt? {{forumTopicSubject}}
Hej, alle sammen. På trods af at jeg sidder i Kina kan jeg jo ikke lade være med at kigge lidt på de cykler der er til salg på diverse sider. (Skal dog siges at guloggratis ikke er glade for kinesiske IP-adresser)
Jeg falder gennem min søgen over denne husaberg FS 650 til 35000, hvilket jeg umiddelbart syntes er en god pris. Kilometer-standen lader også umiddelbart til at være helt iorden (8000 km), men da jeg tjekker nummerplade.net får jeg nogle underlige resultater.
Som det fremgår af synsrapporterne ændres kilometer standen fra 5000 km, til en ukendt værdi og så til 2000 km. I annoncen er den som sagt angivet til ca. 8000 km og ser umiddelbart ud til at stå i fin stand, men her jeg håber nogle af gruppens vise motard guder kan give nogle råd.
Er 35000 kr en god pris? Hvad skal jeg tænke om de tvetydige synsrapporter? ...ellers nogle generelle ting om modellen inden jeg vælger at drage til djævleøen for at hente MC?
http://www.dba.dk/husaberg-fs650-650-ccm-65/id-1002046226/
feb 2008
Følger: 17 Følgere: 15 MC-er: 7 Emner: 39 Svar: 410
Er der skiftet til digitalt speedo eller sådan et nummer?
maj 2011
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 44
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 11 MC-er: 4 Emner: 38 Svar: 344
Jeg har lige selv toldsynet en sxv 550 hvor synsmanden skrev den til 1000 km, selvom jeg sagde til ham at den væltede ned fra liften en gang og fik nyt speedometer, beaukraten i synshallen ville se det gamle hvis han skulle tro mig.
Derudover.. Hvorfor gå op i om det er 2000 eller 8000 km ??
Jeg tæver jævntligt en husqvarna der har et uanet km på bagen, jeg KAN ikke aflive bæstet så jeg kan få mig en nyere ktm.
Dog syntes jeg 35000 lyder alt for billigt, den kunne nemt koste 55000kr hvad der ligger til begrundelse for den meget lave pris, ved jeg ikke..
Køb for satan, det bliver aldrig sjovere end på sådan en.
maj 2011
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 44
For godt til at være sandt?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside