Afsøgnings gruppen efter stjålne motorcykler

Afsøgnings gruppen efter stjålne motorcykler

Medlemmer: 461
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
1.407 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Anders L
Anders L
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 29

Stjålet Kawasaki ZZR 600, 93 Stjålet Kawasaki ZZR 600, 93

Hej venner.
Her til aften blev min nye Kawasaki ZZR 600 stjålet.
Den blev stjålet kl. 21.30 ved Perlestikkervej i København NV. Hvorefter den kørte nordpå ad Frederiksborgvej. Jeg håber alle der kører rundt derude vil holde øje med den og ringe til politiet hvis i ser den. Den har dobbelt udstødning, firkantet forlygte, er helt sort (ingen model mærke staffering) larmer ad helvede til, da der røg en pakning forleden.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stjålet Kawasaki ZZR 600, 93
  • #1   9. maj 2013 Anders..
    Kikker efter den her oppe i nord sj.

har du noget mere info . . reg nummer osv osv..

mvh

• Anders L
    Anders L Tilmeldt:
    maj 2013

#2   9. maj 2013 Yderligere kendetegn:

Har cigaret stik i højreside ved tanken.
    Nummerpladen er en EU slags med det blå flag, nummer AA90669
    Tankpad
    Har kørt ca. 60800 km.

• Anders L
    Anders L Tilmeldt:
    maj 2013

#4   9. maj 2013 tak ven

• Anders L
    Anders L Tilmeldt:
    maj 2013

#5   9. maj 2013 Tænker en del på hvem der har stjålet den og til hvilket formål. Bliver der stjålet mange mc'er i kbh? er det organiseret kriminalitet.
    Er det kendeligt, at cyklen kører rundt i københavn med samme eller stjålne plader?Eller bliver den kørt til udlandet? Skal den splittes ad for dele?
    Der selvfølgelig ikke noget entydigt svar, men gad godt vide hvad formålet er.

• #6   9. maj 2013 God pointe Anders. Hørte om en herinde der fik stjålet sin Firestorm. De gik helt ind på hans grund og hentede den mens han var hjemme.
    De stak af på den, men kørte ind på en skole i en lukket skolegård LOL.....Ja med skolebørn i der legede frikvarter.
    Kigger efter den.

• #7   9. maj 2013 jeg kigger efter den i glostrup, københavn og køge.

• Anders L
    Anders L Tilmeldt:
    maj 2013

#8   9. maj 2013 Min mc er i løbet af dagen blevet set i NV området. Den blev kørt af to unge personer af udenlandsk herkomst uden hjelme. Har kørt rundt i flere timer for at kigge efter den, men uden held.
    Håber i holder øjnene åbne derude.

Reg. nr: AA90699. EU nummerplade, Sort Kawa, dobbelt udstødning.
    Jeg foretrækker i ringer til politet hvis i ser den, da den er efterlyst. Alternativt kan i sparke pisaben af cyklen og kontakte mig på 31601697

• #9   9. maj 2013 Jeg kommer gerne med dig en dag til en lille jagttur. Bare sig til. Har brug for at rive et pr nosser af.

• Anders L
    Anders L Tilmeldt:
    maj 2013

#10   10. maj 2013 Så blev den fundet af politet i en gård på Rønnevej. De ventede 30 min på jeg kunne nå frem og da den var død for strøm skubbede de mig også i gang. Godkendt indsats! En 17 årig pisabe bliver sigtet og får lov til at betale for en ødelagt tænding og tankdæksel. Er bare lettet over at have fået min kawa igen.
    Tak til alle der har holdt øjnene åbne, det var pga af et tip fra nogle der har set efterlysningen, at politiet fandt frem til den.

• #11   10. maj 2013 HEJ..........FAME SUPER...

Det er top dollar at du har fundet og fået din mc retur... og godt gået af dem der har ringet til politiet.. og super at politiet har hjulpet dig som du der siger... smiley :)

mvh

• #12   11. maj 2013 Nu er den under mine vinger, cool du kom forbi smiley

• Anders L
    Anders L Tilmeldt:
    maj 2013

#13   11. maj 2013 glæder mig til den kommer retur, og kan lade;)

• Anders L
    Anders L Tilmeldt:
    maj 2013

#14   2. jun 2013 R.I.P.
    Vågnede op i dag til en udbrændt motorcykel:( havde ellers lige fået den tilbage fra værksted efter tyveriet. Det må være en 100% retarderet person som står bag.
    Some men just wanna watch the world burn, I wanna go to space. Smid lige en stemme, så er du sød. (link fjernet)

Det er formentlig den samme fyr som er bitter over han ikke måtte beholde det der ikke tilhørte ham. Pas på jeres cykler venner, det kan ske for enhver!

profilbillede
  • #15   2. jun 2013 WTF . .

fortæller du, at nogle har sat ild til din motorcykel , der hvor den har holdt parkeret.. ?

mvh

• Anders L
    Anders L Tilmeldt:
    maj 2013

#16   2. jun 2013 ja desværre:(

• #17   2. jun 2013 Jeg fatter røv....

Nogle folk er syge i deres hoveder ...

sgu trist at høre,du har mistet din mc.... havde du trods alt kasko på, eller er det et totalt tab..

mvh

• Anders L
    Anders L Tilmeldt:
    maj 2013

#18   2. jun 2013 ingen kasko:( forsikringsselskaberne ville slet ikke tilbyde mig en, 23 år og ingen ancennitet.

• #19   2. jun 2013 sur røv...

forbandet svin, der har gjort det ved din mc. og dig..

mvh

• #20   3. jun 2013 Det er da kraftedme løgn mand !!! Jeg har da lige lavet den for dig ! Hva fanden sker der??????

Du ringer lige til mig når du ser beskeden her.

Vh Motormus

Kommentér på:
Stjålet Kawasaki ZZR 600, 93

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce